Vnímání značky Zlin Design Week u zvolené cílové skupiny

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Vnímání značky Zlin Design Week u zvolené cílové skupiny

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Vnímání značky Zlin Design Week u zvolené cílové skupiny
Autor: Stránská, Žaneta
Vedoucí: Kocourek, Josef
Abstrakt: Předmětem bakalářské práce "Vnímání značky Zlin Design Week u zvolené cílové skupiny" je analýza četnosti a struktury partnerů festivalu napříč všemi uskutečněnými ročníky a výzkum vnímání festivalu, jakožto značky, ze strany aktuálních partnerů z hlediska přínosu. Kromě základního vymezení pojmů se teoretická část věnuje marketingovému výzkumu a metodice, kde jsou stanoveny metody výzkumu, výzkumné otázky a cíle. Praktická část se zabývá představením projektu a vývojem festivalu jakožto značky. Praktická část také vyhodnocuje výzkum, odpovídá na výzkumné otázky a zahrnuje manuál s doporučením pro novou, lepší komunikaci projektu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/49347
Datum: 2020-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 56588


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
stránská_2020_dp.pdf 2.502Mb PDF Zobrazit/otevřít None
stránská_2020_op.doc 152.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
stránská_2020_vp.doc 168Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet