dc.contributor.advisor |
Horňák, Pavel
|
|
dc.contributor.author |
Slezáčková, Gabriela
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T10:58:08Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T10:58:08Z |
|
dc.date.issued |
2020-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/49346
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá užitím humoru v televizní reklamě bankovní společnosti Air Bank. Práce je členěna na dvě hlavní části. Teoretická část práce objasňuje pojmy vtahující se k problematice reklamy, její historii a formám. Dále se zabývá prvky a nežádoucími účinky humoru. Zasahuje do oblasti bankovnictví a služeb, které tento segment poskytuje. V neposlední řadě se zabývá metodikou výzkumu a stanovuje výzkumné otázky, které jsou postaveny tak, aby zodpověděly hlavní cíl práce. Praktická část nejdříve představuje vybranou bankovní společnost, její vize, cíle, způsob komunikace. A poté vyhodnocuje odpovědi kvalitativního výzkumu, jehož výsledky zodpovídají výzkumné otázky práce, na základě kterých je poté navrhnuto doporučení. |
|
dc.format |
79 s. (106 317 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
reklama
|
cs |
dc.subject |
televizní reklama
|
cs |
dc.subject |
humor
|
cs |
dc.subject |
bankovnictví
|
cs |
dc.subject |
Air Bank
|
cs |
dc.subject |
advertising
|
en |
dc.subject |
televison advertising
|
en |
dc.subject |
humour
|
en |
dc.subject |
banking
|
en |
dc.subject |
Air Bank
|
en |
dc.title |
Humor v televizní reklamě společnosti Air Bank |
|
dc.title.alternative |
Humour in Air Bank Television Commercial |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kazík, Martin |
|
dc.date.accepted |
2020-09-01 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor's thesis is focused on the use of humour in television advertising of banking institution Air Bank. The thesis is split into two parts. Theoretical part of the thesis clarifies terms connected to advertising, its history and forms. Then it deals with elements and unwanted effects of humour. It covers the field of banking and services, which are offered in this segment. Last, but not least it deals with the methodology of research and research questions, which are constructed to answer the main goal of the thesis. First of all, the practical part introduces selected banking institution, its vision, goals, way of communication. Then it evaluates answers of the qualitative research, which results answer the research questions which are used as a base to make recommendations. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
56587
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2020-08-10 |
|