Humor v televizní reklamě společnosti Air Bank

DSpace Repository

Language: English čeština 

Humor v televizní reklamě společnosti Air Bank

Show full item record

No preview available
Title: Humor v televizní reklamě společnosti Air Bank
Author: Slezáčková, Gabriela
Advisor: Horňák, Pavel
Abstract: Bakalářská práce se zabývá užitím humoru v televizní reklamě bankovní společnosti Air Bank. Práce je členěna na dvě hlavní části. Teoretická část práce objasňuje pojmy vtahující se k problematice reklamy, její historii a formám. Dále se zabývá prvky a nežádoucími účinky humoru. Zasahuje do oblasti bankovnictví a služeb, které tento segment poskytuje. V neposlední řadě se zabývá metodikou výzkumu a stanovuje výzkumné otázky, které jsou postaveny tak, aby zodpověděly hlavní cíl práce. Praktická část nejdříve představuje vybranou bankovní společnost, její vize, cíle, způsob komunikace. A poté vyhodnocuje odpovědi kvalitativního výzkumu, jehož výsledky zodpovídají výzkumné otázky práce, na základě kterých je poté navrhnuto doporučení.
URI: http://hdl.handle.net/10563/49346
Date: 2020-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B 56587


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
slezáčková_2020_dp.pdf 2.008Mb PDF View/Open None
slezáčková_2020_op.doc 153.5Kb Unknown View/Open None
slezáčková_2020_vp.pdf 157.4Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account