Efektivita současného product placementu v televizních seriálech

DSpace Repository

Language: English čeština 

Efektivita současného product placementu v televizních seriálech

Show simple item record

dc.contributor.advisor Horňák, Pavel
dc.contributor.author Samek, Jiří
dc.date.accessioned 2021-07-26T10:58:08Z
dc.date.available 2021-07-26T10:58:08Z
dc.date.issued 2020-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/49344
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá současnou podobou product placementu v televizi, jeho efektivitou a způsoby umístění do audiovizuálních děl, především v komerčních televizích. Hlavním cílem práce je zanalyzovat jednotlivé formy product placementu a změření jejich dopadu na publikum. Následně z poznatků této analýzy bude autor navrhovat změny k zefektivnění umisťování produktů v audiovizuálních dílech. Teoretická část se zabývá rolí product placementu v komunikaci, možnostmi product placementu, jeho formáty a hlavními mediálními kanály pro jeho umístění. Dále teoretická část poměřuje podobu a význam product placementu ve světě a České republice. V praktické části práce zkoumá chování publika při vystavení jednotlivých forem product placementu, jejich znalost určitých značek před a po vystavení product placementu a doba, jakou product placement působí či nepůsobí na jejich podvědomí.
dc.format 57 s. (72 267 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject product placement cs
dc.subject televize cs
dc.subject efektivita cs
dc.subject reklama cs
dc.subject média cs
dc.subject product placement en
dc.subject television en
dc.subject effectiveness en
dc.subject advertisment en
dc.subject media en
dc.title Efektivita současného product placementu v televizních seriálech
dc.title.alternative Effectivity of Product Placement in TV Series
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kocourková, Ivana
dc.date.accepted 2020-09-01
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis deals with nowadays form of product placement in television, its effectivity, ways of placing it into the audiovisual work, mainly in commercial TVs. The main goal of this thesis is to analyze particular forms of product placement and measurement of its impact on the audience. Based on this analysis, author suggests changes in placing the product into the audiovisual work. In the therotical part, the thesis deals with role of product placement in communication, options of product placement, its forms and main media channels for its placement. The thesis compares the role of product placement in the world and in the Czech Republic. In the practical part, the thesis research behavior of the audience when exposed to product placement, their recall of certain brands before and after the exposure and how long does product placement affect on their subconcious mind.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 56585
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2020-08-10


Files in this item

Files Size Format View Description
samek_2020_dp.zip 15.23Mb application/zip View/Open None
samek_2020_op.doc 153Kb Unknown View/Open None
samek_2020_vp.pdf 159.0Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account