dc.contributor.advisor |
Horňák, Pavel
|
|
dc.contributor.author |
Samek, Jiří
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T10:58:08Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T10:58:08Z |
|
dc.date.issued |
2020-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/49344
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zabývá současnou podobou product placementu v televizi, jeho efektivitou a způsoby umístění do audiovizuálních děl, především v komerčních televizích. Hlavním cílem práce je zanalyzovat jednotlivé formy product placementu a změření jejich dopadu na publikum. Následně z poznatků této analýzy bude autor navrhovat změny k zefektivnění umisťování produktů v audiovizuálních dílech. Teoretická část se zabývá rolí product placementu v komunikaci, možnostmi product placementu, jeho formáty a hlavními mediálními kanály pro jeho umístění. Dále teoretická část poměřuje podobu a význam product placementu ve světě a České republice. V praktické části práce zkoumá chování publika při vystavení jednotlivých forem product placementu, jejich znalost určitých značek před a po vystavení product placementu a doba, jakou product placement působí či nepůsobí na jejich podvědomí. |
|
dc.format |
57 s. (72 267 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
product placement
|
cs |
dc.subject |
televize
|
cs |
dc.subject |
efektivita
|
cs |
dc.subject |
reklama
|
cs |
dc.subject |
média
|
cs |
dc.subject |
product placement
|
en |
dc.subject |
television
|
en |
dc.subject |
effectiveness
|
en |
dc.subject |
advertisment
|
en |
dc.subject |
media
|
en |
dc.title |
Efektivita současného product placementu v televizních seriálech |
|
dc.title.alternative |
Effectivity of Product Placement in TV Series |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kocourková, Ivana |
|
dc.date.accepted |
2020-09-01 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis deals with nowadays form of product placement in television, its effectivity, ways of placing it into the audiovisual work, mainly in commercial TVs. The main goal of this thesis is to analyze particular forms of product placement and measurement of its impact on the audience. Based on this analysis, author suggests changes in placing the product into the audiovisual work. In the therotical part, the thesis deals with role of product placement in communication, options of product placement, its forms and main media channels for its placement. The thesis compares the role of product placement in the world and in the Czech Republic. In the practical part, the thesis research behavior of the audience when exposed to product placement, their recall of certain brands before and after the exposure and how long does product placement affect on their subconcious mind. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
56585
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2020-08-10 |
|