Efektivita současného product placementu v televizních seriálech
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Efektivita současného product placementu v televizních seriálech |
Autor: |
Samek, Jiří
|
Vedoucí: |
Horňák, Pavel
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce se zabývá současnou podobou product placementu v televizi, jeho efektivitou a způsoby umístění do audiovizuálních děl, především v komerčních televizích. Hlavním cílem práce je zanalyzovat jednotlivé formy product placementu a změření jejich dopadu na publikum. Následně z poznatků této analýzy bude autor navrhovat změny k zefektivnění umisťování produktů v audiovizuálních dílech. Teoretická část se zabývá rolí product placementu v komunikaci, možnostmi product placementu, jeho formáty a hlavními mediálními kanály pro jeho umístění. Dále teoretická část poměřuje podobu a význam product placementu ve světě a České republice. V praktické části práce zkoumá chování publika při vystavení jednotlivých forem product placementu, jejich znalost určitých značek před a po vystavení product placementu a doba, jakou product placement působí či nepůsobí na jejich podvědomí. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/49344
|
Datum:
|
2020-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
56585
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet