Efektivita e-mail marketingových kampaní společnosti Grizly
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kocourek, Josef
|
|
dc.contributor.author |
Oravová, Tereza
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T10:58:08Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T10:58:08Z |
|
dc.date.issued |
2020-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/49341
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zabývá direct marketingem, konkrétně tedy e-mail marketingem a efektivitou tohoto typu kampaní. V teoretické části práce je definován přímý marketing, jeho nástroje a možnosti. Dále se první část zaměřuje na e-mailing, popisuje jeho výhody, teoretická východiska a jednotlivé prvky. V praktické části jsou analyzovány konkrétní e-mailingové kampaně e-shopu se zdravými potravinami a jejich efektivita. Hlavním cílem práce je tyto konkrétní kampaně analyzovat a nalézt společné prvky, které zajišťují jejich úspěšnost. |
|
dc.format |
60 s. (74 344 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
direct marketing
|
cs |
dc.subject |
e-mail marketing
|
cs |
dc.subject |
online marketing
|
cs |
dc.subject |
e-shop
|
cs |
dc.subject |
automatické kampaně
|
cs |
dc.subject |
personalizace
|
cs |
dc.subject |
segmentace
|
cs |
dc.subject |
direct marketing
|
en |
dc.subject |
email marketing
|
en |
dc.subject |
online marketing
|
en |
dc.subject |
e-shop
|
en |
dc.subject |
triggered email campaigns
|
en |
dc.subject |
personalization
|
en |
dc.subject |
segmentation
|
en |
dc.title |
Efektivita e-mail marketingových kampaní společnosti Grizly |
|
dc.title.alternative |
Effectiveness of E-mail Marketing Campaigns of the Company Grizly |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Jermakov, Pavel |
|
dc.date.accepted |
2020-08-31 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis is covering the theme of direct marketing and more specifically email marketing and the effectiveness of these type of campaigns. In the theorethical part direct marketing is defined together with its tools and possibilities. The first part is also focused on emailing, the advantages and elements of this tool and its theorethical foundation. The practical part analyses the effectiveness of specific email marketing campaigns from one czech e-shop with healthy food. The main goal of this paper is to analyse these campaigns and find common elements that assure their success. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
56582
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2020-08-10 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account