Efektivita e-mail marketingových kampaní společnosti Grizly
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Efektivita e-mail marketingových kampaní společnosti Grizly |
Autor: |
Oravová, Tereza
|
Vedoucí: |
Kocourek, Josef
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce se zabývá direct marketingem, konkrétně tedy e-mail marketingem a efektivitou tohoto typu kampaní. V teoretické části práce je definován přímý marketing, jeho nástroje a možnosti. Dále se první část zaměřuje na e-mailing, popisuje jeho výhody, teoretická východiska a jednotlivé prvky. V praktické části jsou analyzovány konkrétní e-mailingové kampaně e-shopu se zdravými potravinami a jejich efektivita. Hlavním cílem práce je tyto konkrétní kampaně analyzovat a nalézt společné prvky, které zajišťují jejich úspěšnost. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/49341
|
Datum:
|
2020-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
56582
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet