Manipulace v marketingu cílená na generaci Y a Z

DSpace Repository

Language: English čeština 

Manipulace v marketingu cílená na generaci Y a Z

Show simple item record

dc.contributor.advisor Stránský, Michal
dc.contributor.author Kukulová, Kateřina
dc.date.accessioned 2021-07-26T10:58:08Z
dc.date.available 2021-07-26T10:58:08Z
dc.date.issued 2020-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/49334
dc.description.abstract Bakalářská práce pojednává o manipulativních technikách používaných v marketingu ve spojitosti s generacemi Y a Z. Práce se v teoretické části zabývá základními charakteris-tikami pojmů souvisejících s manipulací a rozdíly mezi nimi. Dále je zde rozebrána proble-matika manipulace v marketingu soustředící se na téma práce. V neposlední řadě jsou zde popsány vybrané generace, jejich společné i rozdílné vlastnosti a charakteristiky. Výzkumná část práce porovnává vnímání, postoje a vlivy manipulace v marketingu z pohledu obou generací, teda generací Y a Z.
dc.format 62 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject manipulace v marketingu cs
dc.subject ovlivňování cs
dc.subject generace Y cs
dc.subject generace Z cs
dc.subject reklama cs
dc.subject manipulation in marketing en
dc.subject influencing en
dc.subject generation Y en
dc.subject generation Z en
dc.subject advertisement en
dc.title Manipulace v marketingu cílená na generaci Y a Z
dc.title.alternative Manipulation in Marketing Aimed on Generations Y and Z
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kocourková, Ivana
dc.date.accepted 2020-08-31
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis deals with manipulation used in marketing in connection with generati-ons Y and Z. It's teoretical part is focused on basic characteristics connected with manipu-lation a its variations. Next issue is manipulation in marketing aimed at thesis theme. Last but not least is chapter about chosen generations, their chracteristics. Survey part compares both generation, Y and Z, their views, attitude and influence of manipulation in marketing.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 56573
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2020-08-10


Files in this item

Files Size Format View Description
kukulová_2020_dp.pdf 1.923Mb PDF View/Open None
kukulová_2020_op.doc 153.5Kb Unknown View/Open None
kukulová_2020_vp.doc 151Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account