Manipulace v marketingu cílená na generaci Y a Z
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Manipulace v marketingu cílená na generaci Y a Z |
Autor: |
Kukulová, Kateřina
|
Vedoucí: |
Stránský, Michal
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce pojednává o manipulativních technikách používaných v marketingu ve spojitosti s generacemi Y a Z. Práce se v teoretické části zabývá základními charakteris-tikami pojmů souvisejících s manipulací a rozdíly mezi nimi. Dále je zde rozebrána proble-matika manipulace v marketingu soustředící se na téma práce. V neposlední řadě jsou zde popsány vybrané generace, jejich společné i rozdílné vlastnosti a charakteristiky. Výzkumná část práce porovnává vnímání, postoje a vlivy manipulace v marketingu z pohledu obou generací, teda generací Y a Z. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/49334
|
Datum:
|
2020-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
56573
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet