Humor v reklamě Meme jako prostředek komerčního sdělení
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Horňák, Pavel
|
|
dc.contributor.author |
Krygel, Petr
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T10:58:08Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T10:58:08Z |
|
dc.date.issued |
2020-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/49331
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá použitím memů jako prostředku komerčního sdělení. V první části jsou vymezená teoretická východiska vztahující se k této problematice od reklamy a druhů humoru v ní, až po stěžejní pojmy a kontext v oblasti memů. Tyto poznatky jsou dále uplatněny v praktické části práce. Ta obsahuje vyhodnocení dotazníkového šetření v české meme komunitě a obsahovou analýzu memů vybraných českých komerčních subjektů na Facebooku. Na základě srovnání získaných dat jsou vyvozena doporučení, podle kterých by mohly komerční subjekty při procesu tvorby memů postupovat, aby došlo k jejich zkvalitnění a zvýšení jejich relevance v rámci online komunikace. |
|
dc.format |
83 s. (96006) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
humor v reklamě
|
cs |
dc.subject |
internetový meme
|
cs |
dc.subject |
Alza
|
cs |
dc.subject |
Heureka
|
cs |
dc.subject |
Vodafone
|
cs |
dc.subject |
Volkswagen
|
cs |
dc.subject |
humour in advertising
|
en |
dc.subject |
internet meme
|
en |
dc.subject |
Alza
|
en |
dc.subject |
Heureka
|
en |
dc.subject |
Vodafone
|
en |
dc.subject |
Volkswagen
|
en |
dc.title |
Humor v reklamě Meme jako prostředek komerčního sdělení |
|
dc.title.alternative |
Humour in Advertising Meme as a Medium of Commercial Message |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kazík, Martin |
|
dc.date.accepted |
2020-08-31 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor's thesis is focused on the use of memes as a medium of commercial message. First part describes theoretical basis related to the matter from advertising and types of humour in it to crucial terms and context in the field of memes. These pieces of knowledge are then applied in the practical part. This part contains the evaluation of questionnaire realized in the Czech meme community and content analysis of memes of selected Czech commercial subjects posted on Facebook. There are recommendations based on the comparison of acquired data as per commercial subjects may act in the process of creating memes to uprate the memes and increase their relevance in online communication. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
56569
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2020-08-10 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account