Humor v reklamě Meme jako prostředek komerčního sdělení
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Humor v reklamě Meme jako prostředek komerčního sdělení |
Autor: |
Krygel, Petr
|
Vedoucí: |
Horňák, Pavel
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce se zabývá použitím memů jako prostředku komerčního sdělení. V první části jsou vymezená teoretická východiska vztahující se k této problematice od reklamy a druhů humoru v ní, až po stěžejní pojmy a kontext v oblasti memů. Tyto poznatky jsou dále uplatněny v praktické části práce. Ta obsahuje vyhodnocení dotazníkového šetření v české meme komunitě a obsahovou analýzu memů vybraných českých komerčních subjektů na Facebooku. Na základě srovnání získaných dat jsou vyvozena doporučení, podle kterých by mohly komerční subjekty při procesu tvorby memů postupovat, aby došlo k jejich zkvalitnění a zvýšení jejich relevance v rámci online komunikace. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/49331
|
Datum:
|
2020-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
56569
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet