Vliv marketingových nástrojů na rozhodnutí o volbě vysoké školy generace Z
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Káčerková, Eliška
|
|
dc.contributor.author |
Kolářová, Gabriela
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T10:58:07Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T10:58:07Z |
|
dc.date.issued |
2020-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/49326
|
|
dc.description.abstract |
Předmětem bakalářské práce je generace Z a její rozhodování o volbě vysoké školy a vliv marketingové komunikace na tento proces. Teoretická část přestavuje generaci Z, okrajově ostatní generace a rozdíly mezi nimi, dále základní marketingové pojmy a marketingovou komunikaci a její součásti. Také je zde popsán rozhodovací proces a současná situace na vy-sokých školách, co se týče počtu studentů a kapacit prvních ročníků. Teoretická východiska nastiňují problematiku volby vysoké školy u generace Z, která byla analyzována v praktické části dotazníkovým šetřením a analýzou marketingové komunikace tří českých univerzit. Analýza objasňuje odpovědi na výzkumné otázky práce a současnou marketingovou komu-nikaci na trhu vysokých škol. Výsledky praktické části slouží k vytvoření návrhů a doporu-čení marketingové komunikace vysoké školy směrem ke generaci Z. |
|
dc.format |
59s. 97 979 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
generace Z
|
cs |
dc.subject |
vysoká škola
|
cs |
dc.subject |
volba vysoké školy
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
rozhodovací pro-ces
|
cs |
dc.subject |
mileniálnové
|
cs |
dc.subject |
digitální marketing
|
cs |
dc.subject |
word of mouth marketing
|
cs |
dc.subject |
generation Z
|
en |
dc.subject |
university
|
en |
dc.subject |
choice of college
|
en |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
decision making pro-cess
|
en |
dc.subject |
millennials
|
en |
dc.subject |
digital marketing
|
en |
dc.subject |
word of mouth marketing
|
en |
dc.title |
Vliv marketingových nástrojů na rozhodnutí o volbě vysoké školy generace Z |
|
dc.title.alternative |
Influence of Marketing Tools on Generation Z's Choice of College |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kupková, Zuzana |
|
dc.date.accepted |
2020-08-31 |
|
dc.description.abstract-translated |
The subject of the bachelor theses is generation Z and its decision making about choice of the university and influence of marketing communication on this process. The theoretical part introduces generation Z, it makes little mention about other generations and differences be-tween them and basic marketing terms and marketing communication and its parts. There is described the decision-making process and the present situation of Czech universities, num-ber of their students and capacity in the first grades. The theoretical backgrounds outline the issues of generations Z's choice of college, which was analysed in the practical part through questionnaire survey and through analysis of marketing communication of three Czech uni-versities. Analysis clarifies answers to research questions and present marketing communica-tion in the college market. Results of the practical part lead to making of suggestions and recommendations for college marketing communication to generation Z. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
56563
|
|
utb.result.grade |
D |
|
dc.date.submitted |
2020-08-10 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account