Vliv marketingových nástrojů na rozhodnutí o volbě vysoké školy generace Z
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Vliv marketingových nástrojů na rozhodnutí o volbě vysoké školy generace Z |
Autor: |
Kolářová, Gabriela
|
Vedoucí: |
Káčerková, Eliška
|
Abstrakt:
|
Předmětem bakalářské práce je generace Z a její rozhodování o volbě vysoké školy a vliv marketingové komunikace na tento proces. Teoretická část přestavuje generaci Z, okrajově ostatní generace a rozdíly mezi nimi, dále základní marketingové pojmy a marketingovou komunikaci a její součásti. Také je zde popsán rozhodovací proces a současná situace na vy-sokých školách, co se týče počtu studentů a kapacit prvních ročníků. Teoretická východiska nastiňují problematiku volby vysoké školy u generace Z, která byla analyzována v praktické části dotazníkovým šetřením a analýzou marketingové komunikace tří českých univerzit. Analýza objasňuje odpovědi na výzkumné otázky práce a současnou marketingovou komu-nikaci na trhu vysokých škol. Výsledky praktické části slouží k vytvoření návrhů a doporu-čení marketingové komunikace vysoké školy směrem ke generaci Z. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/49326
|
Datum:
|
2020-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
D
56563
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet