dc.contributor.advisor |
Kocourek, Josef
|
|
dc.contributor.author |
Karlíková, Lucie
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T10:58:07Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T10:58:07Z |
|
dc.date.issued |
2020-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/49323
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zabývá nákupním chováním u generace Z. Cílem této práce je analyzovat, jak mladí lidé ve věku 15-24 let vnímají značku Starbucks a jakou roli hraje cena při nákupním procesu. Tato práce si dává za cíl také zjistit, zda tuto značku považují za exkluzivní a jaké faktory ovlivňují nejvíce nákupní proces. V teoretické části jsou vymezeny pojmy, jako jsou generace Z, značka a její druhy, nákupní chování spotřebitelů, faktory ovlivňující nákupní chování, positioning, nákupní rozhodovací proces, marketingový výzkum a je vysvětlen také rozdíl mezi identitou značky a image značky. V praktické části bude provedeno kvantitativní a kvalitativní šetření v podobě dotazníku a polostrukturovaných rozhovorů. Cílem průzkumu bude odhalit jaké asociace v nich tato značka vyvolává a jaké faktory jsou nejdůležitější při nákupním procesu. Výstupem práce bude zodpovězení výzkumných otázek a následné celkové shrnutí výsledků průzkumu. |
|
dc.format |
89 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
značka
|
cs |
dc.subject |
nákupní chování
|
cs |
dc.subject |
preference
|
cs |
dc.subject |
generace Z
|
cs |
dc.subject |
positioning
|
cs |
dc.subject |
nákupní rozhodovací proces
|
cs |
dc.subject |
image
|
cs |
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
brand
|
en |
dc.subject |
image
|
en |
dc.subject |
consumer behavior
|
en |
dc.subject |
generation Z
|
en |
dc.subject |
preferences
|
en |
dc.subject |
decision making process
|
en |
dc.subject |
marketing research
|
en |
dc.subject |
positioning
|
en |
dc.title |
Preference značky v rámci nákupního rozhodování u generace Z |
|
dc.title.alternative |
Influence of Brand Name on Consumer Decision Making of the Generation Z |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Vysekalová, Jitka |
|
dc.date.accepted |
2020-08-31 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis deals with consumers' decision making of the generation Z. The aim of the thesis is to analyse the attitude of the Gen Z towards the Starbucks brand. The thesis aims to explore if the Gen Z consider the brand to be exclusive as well as to identify the major factors influencing the consumers' decision making. The theoretical part defines the concepts such as Generation Z, brand and its kinds, consumers' decision making, marketing research or defines the difference between brand identity and brand image. In the practical part, a quantitative and qualitative survey will be conducted in the form of a questionnaire and semi-structured interviews. The aim of the survey will be to reveal which associations this brand evokes in them and what factors are most important in the purchasing process. The outcome of the thesis is found answers to the research questions and summary of the research. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
56559
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2020-08-10 |
|