Preference značky v rámci nákupního rozhodování u generace Z

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Preference značky v rámci nákupního rozhodování u generace Z

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Preference značky v rámci nákupního rozhodování u generace Z
Autor: Karlíková, Lucie
Vedoucí: Kocourek, Josef
Abstrakt: Tato bakalářská práce se zabývá nákupním chováním u generace Z. Cílem této práce je analyzovat, jak mladí lidé ve věku 15-24 let vnímají značku Starbucks a jakou roli hraje cena při nákupním procesu. Tato práce si dává za cíl také zjistit, zda tuto značku považují za exkluzivní a jaké faktory ovlivňují nejvíce nákupní proces. V teoretické části jsou vymezeny pojmy, jako jsou generace Z, značka a její druhy, nákupní chování spotřebitelů, faktory ovlivňující nákupní chování, positioning, nákupní rozhodovací proces, marketingový výzkum a je vysvětlen také rozdíl mezi identitou značky a image značky. V praktické části bude provedeno kvantitativní a kvalitativní šetření v podobě dotazníku a polostrukturovaných rozhovorů. Cílem průzkumu bude odhalit jaké asociace v nich tato značka vyvolává a jaké faktory jsou nejdůležitější při nákupním procesu. Výstupem práce bude zodpovězení výzkumných otázek a následné celkové shrnutí výsledků průzkumu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/49323
Datum: 2020-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 56559


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
karlíková_2020_dp.pdf 1.911Mb PDF Zobrazit/otevřít None
karlíková_2020_op.doc 141Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
karlíková_2020_vp.doc 167Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet