dc.contributor.advisor |
Gartnerová, Eva
|
|
dc.contributor.author |
Hnaníčková, Darina
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T10:58:07Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T10:58:07Z |
|
dc.date.issued |
2020-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/49318
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zabývá Brand buildingem multižánrového festivalu Neleň!. Festival vznikl ve městě Slavičín, v roce 2014 a to díky projektu Mládež kraji, který zinscenovalo Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy. Od té doby festival přivádí do města Slavičín umělce, cestovatele, architekty, designéry nebo kohokoliv, kdo má co zajímavého říci a inspirovat svým příběhem. V teoretické části je vysvětlen pojem značka, včetně jednotlivých prvků, hodnot a jejího budování. Vzápětí dochází k definování pojmů, jako je event, eventový marketing a typy eventů. Je popisován jejich vztah, rozdílnosti a jejich branding a marketing. Na závěr teoretické části byla vytvořena metodika výzkumu, která je základním pilířem části praktické. Praktická část se zabývá samotným projektem Neleň!, jeho popisem, historií a programem. Praktická část je doplněna výzkumem zaměřeným na budování značky. Pro zodpovězení výzkumných otázek byl použit kvantitativní výzkum, v podobě elektronického dotazníku, jehož interpretace výsledků je pro lepší přehlednost doplněna o grafy. |
|
dc.format |
61 s. (80 952) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
brand building
|
cs |
dc.subject |
značka
|
cs |
dc.subject |
branding
|
cs |
dc.subject |
event
|
cs |
dc.subject |
eventový marketing
|
cs |
dc.subject |
festival
|
cs |
dc.subject |
Neleň!
|
cs |
dc.subject |
brand building
|
en |
dc.subject |
brand
|
en |
dc.subject |
branding
|
en |
dc.subject |
event.
|
en |
dc.subject |
event marketing
|
en |
dc.subject |
festival
|
en |
dc.subject |
Neleň!
|
en |
dc.title |
Brand building multižánrového festivalu Neleň! |
|
dc.title.alternative |
Brand Bilding of the Multi-genre Festival Neleň! |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kazík, Martin |
|
dc.date.accepted |
2020-08-31 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor's thesis is focusing on brand building of the multi-genre festival Neleň!. The festival, which takes place in Slavicin, was founded in 2014 thanks to the Youth Region project, which was staged by the Ministry of Education, Youth and Sports. Since then, the festival has brought to the town of Slavičín artists, travelers, architects, designers or anyone who has something interesting to say The theoretical part explain the concept of the brand, its definition and every aspect of it, including each element of brand building. That is followed by describing with terms, such as event, event. marketing and types of event. It describes their relationship, significance and their branding marketing. At the end of the theoretical part is the research methodology, which is the main pillar of the practical part. The practical part descibe the project Neleň!, its description, histories and programs. The practical part is complemented by research focused on brand building. Quantitative research was used to answer the research questions, in the form of an electronic questionnaire. The interpretation of the results is supplemented by graphs for better clarity. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
56554
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2020-08-10 |
|