Brand building multižánrového festivalu Neleň!

DSpace Repository

Language: English čeština 

Brand building multižánrového festivalu Neleň!

Show simple item record

dc.contributor.advisor Gartnerová, Eva
dc.contributor.author Hnaníčková, Darina
dc.date.accessioned 2021-07-26T10:58:07Z
dc.date.available 2021-07-26T10:58:07Z
dc.date.issued 2020-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/49318
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá Brand buildingem multižánrového festivalu Neleň!. Festival vznikl ve městě Slavičín, v roce 2014 a to díky projektu Mládež kraji, který zinscenovalo Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy. Od té doby festival přivádí do města Slavičín umělce, cestovatele, architekty, designéry nebo kohokoliv, kdo má co zajímavého říci a inspirovat svým příběhem. V teoretické části je vysvětlen pojem značka, včetně jednotlivých prvků, hodnot a jejího budování. Vzápětí dochází k definování pojmů, jako je event, eventový marketing a typy eventů. Je popisován jejich vztah, rozdílnosti a jejich branding a marketing. Na závěr teoretické části byla vytvořena metodika výzkumu, která je základním pilířem části praktické. Praktická část se zabývá samotným projektem Neleň!, jeho popisem, historií a programem. Praktická část je doplněna výzkumem zaměřeným na budování značky. Pro zodpovězení výzkumných otázek byl použit kvantitativní výzkum, v podobě elektronického dotazníku, jehož interpretace výsledků je pro lepší přehlednost doplněna o grafy.
dc.format 61 s. (80 952)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject brand building cs
dc.subject značka cs
dc.subject branding cs
dc.subject event cs
dc.subject eventový marketing cs
dc.subject festival cs
dc.subject Neleň! cs
dc.subject brand building en
dc.subject brand en
dc.subject branding en
dc.subject event. en
dc.subject event marketing en
dc.subject festival en
dc.subject Neleň! en
dc.title Brand building multižánrového festivalu Neleň!
dc.title.alternative Brand Bilding of the Multi-genre Festival Neleň!
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kazík, Martin
dc.date.accepted 2020-08-31
dc.description.abstract-translated This bachelor's thesis is focusing on brand building of the multi-genre festival Neleň!. The festival, which takes place in Slavicin, was founded in 2014 thanks to the Youth Region project, which was staged by the Ministry of Education, Youth and Sports. Since then, the festival has brought to the town of Slavičín artists, travelers, architects, designers or anyone who has something interesting to say The theoretical part explain the concept of the brand, its definition and every aspect of it, including each element of brand building. That is followed by describing with terms, such as event, event. marketing and types of event. It describes their relationship, significance and their branding marketing. At the end of the theoretical part is the research methodology, which is the main pillar of the practical part. The practical part descibe the project Neleň!, its description, histories and programs. The practical part is complemented by research focused on brand building. Quantitative research was used to answer the research questions, in the form of an electronic questionnaire. The interpretation of the results is supplemented by graphs for better clarity.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 56554
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2020-08-10


Files in this item

Files Size Format View Description
hnaníčková_2020_dp.pdf 1.461Mb PDF View/Open None
hnaníčková_2020_op.doc 152.5Kb Unknown View/Open None
hnaníčková_2020_vp.pdf 427.6Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account