Marketingové komunikace festivalu Kočí v Chotči
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Göttlichová, Marcela
|
|
dc.contributor.author |
Dobeš, David
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T10:58:07Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T10:58:07Z |
|
dc.date.issued |
2020-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/49310
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zabývá festivalem Kočí v Chotči a blíže se zaměřuje na oblast marketingových komunikací festivalu. Teoretická část práce představuje teoretickou základnu v oblastech kultury, marketingu a marketingových komunikací. Praktická část práce představuje festival Kočí v Chotči. Je zde vyhodnocen marketingový výzkum a následně zodpovězeny předem vytipované výzkumné otázky. Výsledky z výzkumu umožňují popsat návrhy a doporučení vedoucí ke zlepšení současné situace v oblasti marketingových komunikací. |
|
dc.format |
71 s. (97 014 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
kultura
|
cs |
dc.subject |
festival
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
komunikace
|
cs |
dc.subject |
arts marketing
|
cs |
dc.subject |
culture
|
en |
dc.subject |
festival
|
en |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
communication
|
en |
dc.subject |
arts marketing
|
en |
dc.title |
Marketingové komunikace festivalu Kočí v Chotči |
|
dc.title.alternative |
Marketing Communications of the Festival Kočí v Chotči |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kazík, Martin |
|
dc.date.accepted |
2020-08-31 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis deals with the Koči v Chotči festival and especially with the area of its marketing communication. The theoretical part of the thesis presents a base of theoretical knowledge in areas such as culture, marketing and marketing communication. The practical part presents the Kočí festival in Chotec. The results of a marketing survey and the answers to previously asked questions are described in this part. Thanks to the results of the survey it is possible to describe proposals and recommendations leading to the betterment of the current situation in the area of the marketing communication. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
56541
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2020-08-10 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account