Marketingové komunikace festivalu Kočí v Chotči

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingové komunikace festivalu Kočí v Chotči

Show simple item record

dc.contributor.advisor Göttlichová, Marcela
dc.contributor.author Dobeš, David
dc.date.accessioned 2021-07-26T10:58:07Z
dc.date.available 2021-07-26T10:58:07Z
dc.date.issued 2020-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/49310
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá festivalem Kočí v Chotči a blíže se zaměřuje na oblast marketingových komunikací festivalu. Teoretická část práce představuje teoretickou základnu v oblastech kultury, marketingu a marketingových komunikací. Praktická část práce představuje festival Kočí v Chotči. Je zde vyhodnocen marketingový výzkum a následně zodpovězeny předem vytipované výzkumné otázky. Výsledky z výzkumu umožňují popsat návrhy a doporučení vedoucí ke zlepšení současné situace v oblasti marketingových komunikací.
dc.format 71 s. (97 014 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject kultura cs
dc.subject festival cs
dc.subject marketing cs
dc.subject komunikace cs
dc.subject arts marketing cs
dc.subject culture en
dc.subject festival en
dc.subject marketing en
dc.subject communication en
dc.subject arts marketing en
dc.title Marketingové komunikace festivalu Kočí v Chotči
dc.title.alternative Marketing Communications of the Festival Kočí v Chotči
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kazík, Martin
dc.date.accepted 2020-08-31
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis deals with the Koči v Chotči festival and especially with the area of its marketing communication. The theoretical part of the thesis presents a base of theoretical knowledge in areas such as culture, marketing and marketing communication. The practical part presents the Kočí festival in Chotec. The results of a marketing survey and the answers to previously asked questions are described in this part. Thanks to the results of the survey it is possible to describe proposals and recommendations leading to the betterment of the current situation in the area of the marketing communication.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 56541
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2020-08-10


Files in this item

Files Size Format View Description
dobeš_2020_dp.pdf 1.752Mb PDF View/Open None
dobeš_2020_op.doc 152Kb Unknown View/Open None
dobeš_2020_vp.doc 154.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account