Marketingové komunikace festivalu Kočí v Chotči
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Marketingové komunikace festivalu Kočí v Chotči |
Autor: |
Dobeš, David
|
Vedoucí: |
Göttlichová, Marcela
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce se zabývá festivalem Kočí v Chotči a blíže se zaměřuje na oblast marketingových komunikací festivalu. Teoretická část práce představuje teoretickou základnu v oblastech kultury, marketingu a marketingových komunikací. Praktická část práce představuje festival Kočí v Chotči. Je zde vyhodnocen marketingový výzkum a následně zodpovězeny předem vytipované výzkumné otázky. Výsledky z výzkumu umožňují popsat návrhy a doporučení vedoucí ke zlepšení současné situace v oblasti marketingových komunikací. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/49310
|
Datum:
|
2020-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
56541
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet