dc.contributor.advisor |
Šviráková, Eva
|
|
dc.contributor.author |
Běnek, Ondřej
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T10:58:06Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T10:58:06Z |
|
dc.date.issued |
2020-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/49303
|
|
dc.description.abstract |
Cílem práce je zmapovat dobrou praxi českých konferencí a zjistit, kdo je typickým účastníkem Konference design & marketing a jaké jsou jeho potřeby. Teoretická část práce popisuje důležitost event marketingu a přináší poznatky v klíčových oblastech produkce, jako je nastavování cílů, strategie, marketingové komunikace, cenotvorby, nebo vyhodnocování. Praktická část se zaměřuje na zmapování dobré praxe podobných konferencí, čehož je dosaženo polostrukturovanými rozhovory (použitím metody ukotvené teorie) s předními experty v České republice a dále na získání dat o účastnících Konference design & marketing, jejich potřebách a pociťované hodnoty, čehož bylo dosaženo analyzováním dotazníkového šetření. Díky práci také byla formulována nová teorie Faktory (ne)spokojenosti účastníků konferencí. |
|
dc.format |
71 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
event marketing
|
cs |
dc.subject |
konference
|
cs |
dc.subject |
strategie
|
cs |
dc.subject |
design thinking
|
cs |
dc.subject |
iterace
|
cs |
dc.subject |
faktory spokojenosti
|
cs |
dc.subject |
zpětná vazba
|
cs |
dc.subject |
event marketing
|
en |
dc.subject |
conference
|
en |
dc.subject |
strategy
|
en |
dc.subject |
design thinking
|
en |
dc.subject |
iterate
|
en |
dc.subject |
satisfaction factors
|
en |
dc.subject |
feedback
|
en |
dc.title |
Event marketing, Konference design & marketing |
|
dc.title.alternative |
Event Marketing, Design & Marketing Conference |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kazík, Martin |
|
dc.date.accepted |
2020-08-30 |
|
dc.description.abstract-translated |
The thesis aim is to map good practice of the Czech conferences and find out who is a typical attendee of Design & Marketing conference and what are his needs. The theoretical part describes the importance of the event marketing and brings knowledge in key areas of production, such as goal settings, strategy, marketing communication, pricing and evaluation. The practical parts focus on mapping good practise of related conferences, which is achieved by semi-structured interviews (using Grounded theory method) with leading experts in the Czech Republic. It also focuses on data acquisition about Design & Marketing conference attendees, their needs and perceived value, which was achieved by analysing of the questionnaires. There is also defined new theory Factors of (dis)satisfaction of conference participants based on the thesis outcomes. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
56534
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2020-08-10 |
|