Event marketing, Konference design & marketing

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Event marketing, Konference design & marketing

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Event marketing, Konference design & marketing
Autor: Běnek, Ondřej
Vedoucí: Šviráková, Eva
Abstrakt: Cílem práce je zmapovat dobrou praxi českých konferencí a zjistit, kdo je typickým účastníkem Konference design & marketing a jaké jsou jeho potřeby. Teoretická část práce popisuje důležitost event marketingu a přináší poznatky v klíčových oblastech produkce, jako je nastavování cílů, strategie, marketingové komunikace, cenotvorby, nebo vyhodnocování. Praktická část se zaměřuje na zmapování dobré praxe podobných konferencí, čehož je dosaženo polostrukturovanými rozhovory (použitím metody ukotvené teorie) s předními experty v České republice a dále na získání dat o účastnících Konference design & marketing, jejich potřebách a pociťované hodnoty, čehož bylo dosaženo analyzováním dotazníkového šetření. Díky práci také byla formulována nová teorie Faktory (ne)spokojenosti účastníků konferencí.
URI: http://hdl.handle.net/10563/49303
Datum: 2020-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 56534


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
běnek_2020_dp.pdf 4.591Mb PDF Zobrazit/otevřít None
běnek_2020_op.doc 155.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
běnek_2020_vp.doc 136Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet