Event marketing, Konference design & marketing
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Event marketing, Konference design & marketing |
Autor: |
Běnek, Ondřej
|
Vedoucí: |
Šviráková, Eva
|
Abstrakt:
|
Cílem práce je zmapovat dobrou praxi českých konferencí a zjistit, kdo je typickým účastníkem Konference design & marketing a jaké jsou jeho potřeby. Teoretická část práce popisuje důležitost event marketingu a přináší poznatky v klíčových oblastech produkce, jako je nastavování cílů, strategie, marketingové komunikace, cenotvorby, nebo vyhodnocování. Praktická část se zaměřuje na zmapování dobré praxe podobných konferencí, čehož je dosaženo polostrukturovanými rozhovory (použitím metody ukotvené teorie) s předními experty v České republice a dále na získání dat o účastnících Konference design & marketing, jejich potřebách a pociťované hodnoty, čehož bylo dosaženo analyzováním dotazníkového šetření. Díky práci také byla formulována nová teorie Faktory (ne)spokojenosti účastníků konferencí. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/49303
|
Datum:
|
2020-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
56534
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet