Využití influencerů pro marketingové kampaně na sociální síti Instagram

DSpace Repository

Language: English čeština 

Využití influencerů pro marketingové kampaně na sociální síti Instagram

Show simple item record

dc.contributor.advisor Rygl, Tomáš
dc.contributor.author Bajerová, Nikola
dc.date.accessioned 2021-07-26T10:58:06Z
dc.date.available 2021-07-26T10:58:06Z
dc.date.issued 2020-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/49300
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá tématem využití influencerů pro marketingové kampaně na sociální síti Instagram. Klade si za cíl zjistit, jak by měly probíhat správně nastavené marketingové kampaně na sociální síti Instagram, do kterých je zapojen i influencer. Výzkum je založen na hloubkových rozhovorech realizovaných se sedmi influencerkami, které se v tomto odvětví marketingu pohybují dlouhodobě. Na základě zjištěných výsledků je v závěru práce vyhodnoceno, jak by měla vypadat ideální spolupráce se značkou na sociální síti Instagram pohledem oslovených influencerek.
dc.format 77 s. (112 490 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject influencer cs
dc.subject influencer marketing cs
dc.subject sociální síť cs
dc.subject Instagram cs
dc.subject marketingové kampaně cs
dc.subject spolupráce cs
dc.subject influencer en
dc.subject influencer marketing en
dc.subject social network en
dc.subject Instagram en
dc.subject marketing campaign en
dc.subject collaboration en
dc.title Využití influencerů pro marketingové kampaně na sociální síti Instagram
dc.title.alternative Using of Influencers for Marketing Campaigns on Social Network Instagram
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kupková, Zuzana
dc.date.accepted 2020-08-31
dc.description.abstract-translated This thesis aims at the topic of usage of influencers in marketing campaigns on the social network Instagram. Goal of this thesis is to find out how a properly set up marketing campaign should work on Instagram when influencer is involved. The reseach is based on individual interviews with six influencers who have been working in the marketing industry for a long time. Based on the results, an evaluation on how an ideal collaboration, between brand and influencer from perspective of the influencers, should look like on Instagram.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 56531
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2020-08-10


Files in this item

Files Size Format View Description
bajerová_2020_dp.pdf 1.527Mb PDF View/Open None
bajerová_2020_op.docx 123.9Kb Unknown View/Open None
bajerová_2020_vp.pdf 157.7Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account