Využití influencerů pro marketingové kampaně na sociální síti Instagram
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Rygl, Tomáš
|
|
dc.contributor.author |
Bajerová, Nikola
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T10:58:06Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T10:58:06Z |
|
dc.date.issued |
2020-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/49300
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zabývá tématem využití influencerů pro marketingové kampaně na sociální síti Instagram. Klade si za cíl zjistit, jak by měly probíhat správně nastavené marketingové kampaně na sociální síti Instagram, do kterých je zapojen i influencer. Výzkum je založen na hloubkových rozhovorech realizovaných se sedmi influencerkami, které se v tomto odvětví marketingu pohybují dlouhodobě. Na základě zjištěných výsledků je v závěru práce vyhodnoceno, jak by měla vypadat ideální spolupráce se značkou na sociální síti Instagram pohledem oslovených influencerek. |
|
dc.format |
77 s. (112 490 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
influencer
|
cs |
dc.subject |
influencer marketing
|
cs |
dc.subject |
sociální síť
|
cs |
dc.subject |
Instagram
|
cs |
dc.subject |
marketingové kampaně
|
cs |
dc.subject |
spolupráce
|
cs |
dc.subject |
influencer
|
en |
dc.subject |
influencer marketing
|
en |
dc.subject |
social network
|
en |
dc.subject |
Instagram
|
en |
dc.subject |
marketing campaign
|
en |
dc.subject |
collaboration
|
en |
dc.title |
Využití influencerů pro marketingové kampaně na sociální síti Instagram |
|
dc.title.alternative |
Using of Influencers for Marketing Campaigns on Social Network Instagram |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kupková, Zuzana |
|
dc.date.accepted |
2020-08-31 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis aims at the topic of usage of influencers in marketing campaigns on the social network Instagram. Goal of this thesis is to find out how a properly set up marketing campaign should work on Instagram when influencer is involved. The reseach is based on individual interviews with six influencers who have been working in the marketing industry for a long time. Based on the results, an evaluation on how an ideal collaboration, between brand and influencer from perspective of the influencers, should look like on Instagram. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
56531
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2020-08-10 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account