Využití influencerů pro marketingové kampaně na sociální síti Instagram
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Využití influencerů pro marketingové kampaně na sociální síti Instagram |
Autor: |
Bajerová, Nikola
|
Vedoucí: |
Rygl, Tomáš
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce se zabývá tématem využití influencerů pro marketingové kampaně na sociální síti Instagram. Klade si za cíl zjistit, jak by měly probíhat správně nastavené marketingové kampaně na sociální síti Instagram, do kterých je zapojen i influencer. Výzkum je založen na hloubkových rozhovorech realizovaných se sedmi influencerkami, které se v tomto odvětví marketingu pohybují dlouhodobě. Na základě zjištěných výsledků je v závěru práce vyhodnoceno, jak by měla vypadat ideální spolupráce se značkou na sociální síti Instagram pohledem oslovených influencerek. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/49300
|
Datum:
|
2020-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
56531
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet