dc.contributor.advisor |
Weberová, Dagmar
|
|
dc.contributor.author |
Vondráček, Tomáš
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T10:58:06Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T10:58:06Z |
|
dc.date.issued |
2020-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/49294
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá návrhem marketingových komunikaci festivalu Potterfest, který je zaměřen na fanoušky kouzelnického světa J. K. Rowlingové. Teoretická část ve svém úvodu přibližuje základní terminologii marketingu a komunikace, dále se hlouběji zaměřuje na event marketing a použití marketingových komunikací v tomto odvětví. V závěru se pak zabývá metodikou této práce. Praktická část v úvodu seznamuje se samotnou autorkou této knižní ságy, následuje popis společnosti, která festival pořádá, a všech jejích aktivit. Následně je popsána analýza kvantitativního výzkumu na samotných účastnících a kvalitativního výzkumu, který byl proveden na organizační složce festivalu. V závěru praktické části jsou popsány dosavadní marketingové komunikace festivalu. Samotná praktická část pak tvoří, na základě zjištění z praktické části, návrh marketingových komunikaci s praktickými ukázkami. |
|
dc.format |
99 s. (121 966 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
marketingové komunikace
|
cs |
dc.subject |
event. marketing
|
cs |
dc.subject |
Harry Potter
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
marketing communications
|
en |
dc.subject |
event marketing
|
en |
dc.subject |
Harry Potter
|
en |
dc.title |
Návrh marketingové komunikace festivalu Potterfest |
|
dc.title.alternative |
Design of Marketing Communications of the Potterfest |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Juříková, Martina |
|
dc.date.accepted |
2020-09-03 |
|
dc.description.abstract-translated |
The diploma thesis is concerned with the design of marketing communications of the Potterfest festival, which is focused on fans of the wizarding world of J. K. Rowling. The theoretical part introduces the basic terminology of marketing and communication, then focuses predominantly on event marketing and the use of marketing communications in this industry. In conclusion, it evaluates the methodology of this work. The practical part introduces the author of this book saga, followed by a description of the company that organizes the festival and all related activities. Subsequently, the analysis of quantitative research on the participants themselves and qualitative research, which was performed on the organizational unit of the festival, is described. At the end of the practical part, the current marketing communications of the festival are described. The practical part itself then, based on the findings from the practical part, creates a proposal for marketing communications with practical examples. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
56523
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2020-08-10 |
|