Návrh marketingové komunikace festivalu Potterfest

DSpace Repository

Language: English čeština 

Návrh marketingové komunikace festivalu Potterfest

Show simple item record

dc.contributor.advisor Weberová, Dagmar
dc.contributor.author Vondráček, Tomáš
dc.date.accessioned 2021-07-26T10:58:06Z
dc.date.available 2021-07-26T10:58:06Z
dc.date.issued 2020-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/49294
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá návrhem marketingových komunikaci festivalu Potterfest, který je zaměřen na fanoušky kouzelnického světa J. K. Rowlingové. Teoretická část ve svém úvodu přibližuje základní terminologii marketingu a komunikace, dále se hlouběji zaměřuje na event marketing a použití marketingových komunikací v tomto odvětví. V závěru se pak zabývá metodikou této práce. Praktická část v úvodu seznamuje se samotnou autorkou této knižní ságy, následuje popis společnosti, která festival pořádá, a všech jejích aktivit. Následně je popsána analýza kvantitativního výzkumu na samotných účastnících a kvalitativního výzkumu, který byl proveden na organizační složce festivalu. V závěru praktické části jsou popsány dosavadní marketingové komunikace festivalu. Samotná praktická část pak tvoří, na základě zjištění z praktické části, návrh marketingových komunikaci s praktickými ukázkami.
dc.format 99 s. (121 966 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketing cs
dc.subject marketingové komunikace cs
dc.subject event. marketing cs
dc.subject Harry Potter cs
dc.subject marketing en
dc.subject marketing communications en
dc.subject event marketing en
dc.subject Harry Potter en
dc.title Návrh marketingové komunikace festivalu Potterfest
dc.title.alternative Design of Marketing Communications of the Potterfest
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Juříková, Martina
dc.date.accepted 2020-09-03
dc.description.abstract-translated The diploma thesis is concerned with the design of marketing communications of the Potterfest festival, which is focused on fans of the wizarding world of J. K. Rowling. The theoretical part introduces the basic terminology of marketing and communication, then focuses predominantly on event marketing and the use of marketing communications in this industry. In conclusion, it evaluates the methodology of this work. The practical part introduces the author of this book saga, followed by a description of the company that organizes the festival and all related activities. Subsequently, the analysis of quantitative research on the participants themselves and qualitative research, which was performed on the organizational unit of the festival, is described. At the end of the practical part, the current marketing communications of the festival are described. The practical part itself then, based on the findings from the practical part, creates a proposal for marketing communications with practical examples.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 56523
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2020-08-10


Files in this item

Files Size Format View Description
vondráček_2020_dp.pdf 15.89Mb PDF View/Open None
vondráček_2020_op.doc 153.5Kb Unknown View/Open None
vondráček_2020_vp.doc 154.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account