Návrh marketingové komunikace festivalu Potterfest
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Návrh marketingové komunikace festivalu Potterfest |
Autor: |
Vondráček, Tomáš
|
Vedoucí: |
Weberová, Dagmar
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce se zabývá návrhem marketingových komunikaci festivalu Potterfest, který je zaměřen na fanoušky kouzelnického světa J. K. Rowlingové. Teoretická část ve svém úvodu přibližuje základní terminologii marketingu a komunikace, dále se hlouběji zaměřuje na event marketing a použití marketingových komunikací v tomto odvětví. V závěru se pak zabývá metodikou této práce. Praktická část v úvodu seznamuje se samotnou autorkou této knižní ságy, následuje popis společnosti, která festival pořádá, a všech jejích aktivit. Následně je popsána analýza kvantitativního výzkumu na samotných účastnících a kvalitativního výzkumu, který byl proveden na organizační složce festivalu. V závěru praktické části jsou popsány dosavadní marketingové komunikace festivalu. Samotná praktická část pak tvoří, na základě zjištění z praktické části, návrh marketingových komunikaci s praktickými ukázkami. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/49294
|
Datum:
|
2020-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
56523
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet