dc.contributor.advisor |
Kocourek, Josef
|
|
dc.contributor.author |
Vondra, David
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T10:58:06Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T10:58:06Z |
|
dc.date.issued |
2020-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/49293
|
|
dc.description.abstract |
Tato diplomová práce reflektuje neustále se zvyšující popularitu smíšených bojových umění (MMA) v České republice. Jejím hlavním cílem je zjistit, jakým způsobem popularizují čeští zápasníci tuzemskou MMA scénu a jaké komunikační kanály k tomu využívají. K dosažení tohoto cíle je v této práci využíváno několik výzkumných metod - polostrukturované rozhovory s českými zápasníky, polostrukturované rozhovory s fanoušky MMA a dotazníkové šetření, které potvrzuje informace získané prostřednictvím rozhovorů. Z nich je patrné, že MMA má v České republice velký potenciál, ale aby mohla popularita tohoto sportovního odvětví nadále růst, je potřeba oslovit širokou veřejnost prostřednictvím informačních kanálů, jako jsou televize, rozhlas či outdoorová reklama. |
|
dc.format |
87 s. (165 157 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
MMA
|
cs |
dc.subject |
smíšená bojová umění
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
rozhovor
|
cs |
dc.subject |
sport
|
cs |
dc.subject |
Facebook
|
cs |
dc.subject |
Oktagon MMA
|
cs |
dc.subject |
MMA
|
en |
dc.subject |
mix martial arts
|
en |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
interview
|
en |
dc.subject |
sport
|
en |
dc.subject |
Facebook
|
en |
dc.subject |
Oktagon MMA
|
en |
dc.title |
Marketingová komunikace MMA v České republice |
|
dc.title.alternative |
MMA Marketing Communication in the Czech Republic |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kotyzová, Pavla |
|
dc.date.accepted |
2020-09-03 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis reflects on the ever-increasing popularity of mixed martial arts (MMA) in the Czech Republic. The aim of this thesis is to examine, how Czech fighters popularize the domestic MMA scene and what type of communication channels they use for this purpose. Several research methods have been used to support to the thesis´s aim, such as semi-structured interviews with Czech fighters, semi-structured interviews with MMA fans and a questionnaire survey, which supports the facts obtained from the interviews. The conducted research clearly shows that, MMA has great potential in the Czech Republic, however for its popularity to grow, the general public needs to be addressed via a variety of information channels such as, television, radio and outdoor advertising. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
56522
|
|
utb.result.grade |
D |
|
dc.date.submitted |
2020-08-10 |
|