Marketingová komunikace MMA v České republice

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingová komunikace MMA v České republice

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kocourek, Josef
dc.contributor.author Vondra, David
dc.date.accessioned 2021-07-26T10:58:06Z
dc.date.available 2021-07-26T10:58:06Z
dc.date.issued 2020-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/49293
dc.description.abstract Tato diplomová práce reflektuje neustále se zvyšující popularitu smíšených bojových umění (MMA) v České republice. Jejím hlavním cílem je zjistit, jakým způsobem popularizují čeští zápasníci tuzemskou MMA scénu a jaké komunikační kanály k tomu využívají. K dosažení tohoto cíle je v této práci využíváno několik výzkumných metod - polostrukturované rozhovory s českými zápasníky, polostrukturované rozhovory s fanoušky MMA a dotazníkové šetření, které potvrzuje informace získané prostřednictvím rozhovorů. Z nich je patrné, že MMA má v České republice velký potenciál, ale aby mohla popularita tohoto sportovního odvětví nadále růst, je potřeba oslovit širokou veřejnost prostřednictvím informačních kanálů, jako jsou televize, rozhlas či outdoorová reklama.
dc.format 87 s. (165 157 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject MMA cs
dc.subject smíšená bojová umění cs
dc.subject marketing cs
dc.subject rozhovor cs
dc.subject sport cs
dc.subject Facebook cs
dc.subject Oktagon MMA cs
dc.subject MMA en
dc.subject mix martial arts en
dc.subject marketing en
dc.subject interview en
dc.subject sport en
dc.subject Facebook en
dc.subject Oktagon MMA en
dc.title Marketingová komunikace MMA v České republice
dc.title.alternative MMA Marketing Communication in the Czech Republic
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Kotyzová, Pavla
dc.date.accepted 2020-09-03
dc.description.abstract-translated This thesis reflects on the ever-increasing popularity of mixed martial arts (MMA) in the Czech Republic. The aim of this thesis is to examine, how Czech fighters popularize the domestic MMA scene and what type of communication channels they use for this purpose. Several research methods have been used to support to the thesis´s aim, such as semi-structured interviews with Czech fighters, semi-structured interviews with MMA fans and a questionnaire survey, which supports the facts obtained from the interviews. The conducted research clearly shows that, MMA has great potential in the Czech Republic, however for its popularity to grow, the general public needs to be addressed via a variety of information channels such as, television, radio and outdoor advertising.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 56522
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2020-08-10


Files in this item

Files Size Format View Description
vondra_2020_dp.pdf 2.130Mb PDF View/Open None
vondra_2020_op.doc 156.5Kb Unknown View/Open None
vondra_2020_vp.doc 153Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account