Marketingová komunikace MMA v České republice
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Marketingová komunikace MMA v České republice |
Autor: |
Vondra, David
|
Vedoucí: |
Kocourek, Josef
|
Abstrakt:
|
Tato diplomová práce reflektuje neustále se zvyšující popularitu smíšených bojových umění (MMA) v České republice. Jejím hlavním cílem je zjistit, jakým způsobem popularizují čeští zápasníci tuzemskou MMA scénu a jaké komunikační kanály k tomu využívají. K dosažení tohoto cíle je v této práci využíváno několik výzkumných metod - polostrukturované rozhovory s českými zápasníky, polostrukturované rozhovory s fanoušky MMA a dotazníkové šetření, které potvrzuje informace získané prostřednictvím rozhovorů. Z nich je patrné, že MMA má v České republice velký potenciál, ale aby mohla popularita tohoto sportovního odvětví nadále růst, je potřeba oslovit širokou veřejnost prostřednictvím informačních kanálů, jako jsou televize, rozhlas či outdoorová reklama. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/49293
|
Datum:
|
2020-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
D
56522
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet