Komunikační strategie sportovní módní značky pro ženy

DSpace Repository

Language: English čeština 

Komunikační strategie sportovní módní značky pro ženy

Show simple item record

dc.contributor.advisor Soukalová, Radomila
dc.contributor.author Václavů, Alžběta
dc.date.accessioned 2021-07-26T10:58:06Z
dc.date.available 2021-07-26T10:58:06Z
dc.date.issued 2020-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/49285
dc.description.abstract Předmětem diplomové práce je návrh komunikační strategie nové české módní značky Kinoko zaměřené na volnočasové oblečení na sport a do města. Práce je rozdělena do tří částí - teoretické, praktické a projektové. Teoretická část popisuje základní pojmy z oblasti marketingu, módy a fashion marketingu. Praktická část zahrnuje vypracování dílčích analýz a prostřednictvím dotazníkového šetření zkoumá vzorce v nákupním chování. Nákupní chování v kombinaci s komunikací značky je analyzováno pomocí dvou focus groups. Zjištění jsou východiskem pro projektovou část, která obsahuje návrh komunikační strategie značky.
dc.format 143 s. (148 582 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketing cs
dc.subject móda cs
dc.subject fashion marketing cs
dc.subject komunikace cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject komunikační plán cs
dc.subject komunikační strategie cs
dc.subject sportovní módní značka cs
dc.subject marketing en
dc.subject fashion en
dc.subject fashion marketing en
dc.subject communication en
dc.subject marketing communication en
dc.subject communication plan en
dc.subject communication strategy en
dc.subject sports fashion brand en
dc.title Komunikační strategie sportovní módní značky pro ženy
dc.title.alternative Communication Strategy of the Activewear Brand for Women
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Kotyzová, Pavla
dc.date.accepted 2020-09-03
dc.description.abstract-translated The focus of this thesis is on creation of communication strategy for a new Czech fashion brand Kinoko focused on clothing for sports and leisure time. The work is divided into three parts - theoretical, practical and project. The theoretical part covers the essential terms from the field of marketing, fashion and fashion marketing. The practical part includes the elaboration of partial analyzes, the patterns in shopping behavior are examined through a questionnaire survey. Shopping behavior in combination with brand communication is analyzed by using two focus groups. All of these findings serve as resources for the project part, which contains a proposal for the brand's communication strategy.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 56512
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2020-08-10


Files in this item

Files Size Format View Description
václavů_2020_dp.pdf 5.405Mb PDF View/Open None
václavů_2020_op.doc 153Kb Unknown View/Open None
václavů_2020_vp.doc 133.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account