Komunikační strategie sportovní módní značky pro ženy
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Soukalová, Radomila
|
|
dc.contributor.author |
Václavů, Alžběta
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T10:58:06Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T10:58:06Z |
|
dc.date.issued |
2020-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/49285
|
|
dc.description.abstract |
Předmětem diplomové práce je návrh komunikační strategie nové české módní značky Kinoko zaměřené na volnočasové oblečení na sport a do města. Práce je rozdělena do tří částí - teoretické, praktické a projektové. Teoretická část popisuje základní pojmy z oblasti marketingu, módy a fashion marketingu. Praktická část zahrnuje vypracování dílčích analýz a prostřednictvím dotazníkového šetření zkoumá vzorce v nákupním chování. Nákupní chování v kombinaci s komunikací značky je analyzováno pomocí dvou focus groups. Zjištění jsou východiskem pro projektovou část, která obsahuje návrh komunikační strategie značky. |
|
dc.format |
143 s. (148 582 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
móda
|
cs |
dc.subject |
fashion marketing
|
cs |
dc.subject |
komunikace
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
komunikační plán
|
cs |
dc.subject |
komunikační strategie
|
cs |
dc.subject |
sportovní módní značka
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
fashion
|
en |
dc.subject |
fashion marketing
|
en |
dc.subject |
communication
|
en |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
communication plan
|
en |
dc.subject |
communication strategy
|
en |
dc.subject |
sports fashion brand
|
en |
dc.title |
Komunikační strategie sportovní módní značky pro ženy |
|
dc.title.alternative |
Communication Strategy of the Activewear Brand for Women |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kotyzová, Pavla |
|
dc.date.accepted |
2020-09-03 |
|
dc.description.abstract-translated |
The focus of this thesis is on creation of communication strategy for a new Czech fashion brand Kinoko focused on clothing for sports and leisure time. The work is divided into three parts - theoretical, practical and project. The theoretical part covers the essential terms from the field of marketing, fashion and fashion marketing. The practical part includes the elaboration of partial analyzes, the patterns in shopping behavior are examined through a questionnaire survey. Shopping behavior in combination with brand communication is analyzed by using two focus groups. All of these findings serve as resources for the project part, which contains a proposal for the brand's communication strategy. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
56512
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2020-08-10 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account