Komunikační strategie sportovní módní značky pro ženy

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Komunikační strategie sportovní módní značky pro ženy

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Komunikační strategie sportovní módní značky pro ženy
Autor: Václavů, Alžběta
Vedoucí: Soukalová, Radomila
Abstrakt: Předmětem diplomové práce je návrh komunikační strategie nové české módní značky Kinoko zaměřené na volnočasové oblečení na sport a do města. Práce je rozdělena do tří částí - teoretické, praktické a projektové. Teoretická část popisuje základní pojmy z oblasti marketingu, módy a fashion marketingu. Praktická část zahrnuje vypracování dílčích analýz a prostřednictvím dotazníkového šetření zkoumá vzorce v nákupním chování. Nákupní chování v kombinaci s komunikací značky je analyzováno pomocí dvou focus groups. Zjištění jsou východiskem pro projektovou část, která obsahuje návrh komunikační strategie značky.
URI: http://hdl.handle.net/10563/49285
Datum: 2020-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 56512


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
václavů_2020_dp.pdf 5.405Mb PDF Zobrazit/otevřít None
václavů_2020_op.doc 153Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
václavů_2020_vp.doc 133.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet