Komunikační strategie společnosti Unreal Visual

DSpace Repository

Language: English čeština 

Komunikační strategie společnosti Unreal Visual

Show simple item record

dc.contributor.advisor Štarchoň, Peter
dc.contributor.author Repatý, Ondřej
dc.date.accessioned 2021-07-26T10:58:05Z
dc.date.available 2021-07-26T10:58:05Z
dc.date.issued 2020-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/49278
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá návrhem prakticky aplikovatelné komunikační strategie společnosti Unreal Visual působící v odvětví audiovizuálních produkcí. Teoretická část se věnuje vymezení pojmů: B2B marketing, strategický marketing, marketing služeb, marketingový výzkum a komunikační strategie. V praktické části představujeme společnost Unreal Visual, analyzujeme současný stav komunikace, interpretujeme výsledky provedené PEST analýzy, Porterovy analýzy konkurenčního prostředí a vyhodnocujeme výsledky provedeného kvalitativního výzkumu se zástupci cílové skupiny. Na základě zjištěných výsledků výzkumu navrhujeme obecný styl komunikace společně s detailními návrhy jednotlivých komunikačních aktivit vycházejících s předem definovaných cílů komunikace.
dc.format 122 s. (190 388 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject B2B marketing cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject komunikační strategie cs
dc.subject audiovizuální produkce cs
dc.subject komunikační teritorium cs
dc.subject B2B marketing en
dc.subject marketing research en
dc.subject marketing communication en
dc.subject communication strategy en
dc.subject audio-visual production en
dc.subject communication territory en
dc.title Komunikační strategie společnosti Unreal Visual
dc.title.alternative Communication Strategy of Unreal Visual Company
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Šviráková, Eva
dc.date.accepted 2020-09-03
dc.description.abstract-translated The thesis deals with a draft of a practically applicable communication strategy of Unreal Visual operating in the field of audio-visual productions. The theoretical part focuses on defining the following terms: B2B marketing, strategic marketing, service marketing, marketing research and communication strategies. In the practical part, we present Unreal Visual, analyse the current state of communication, interpret the results of both PEST analysis and Porter's analysis of the competitive environment, and evaluate the results of qualitative research with representatives of the target group. Based on the research results we propose a general style of communication as well as detailed proposals for individual communication activities based on predefined communication goals.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 56502
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2020-08-10


Files in this item

Files Size Format View Description
repatý_2020_dp.pdf 5.813Mb PDF View/Open None
repatý_2020_op.doc 139.5Kb Unknown View/Open None
repatý_2020_vp.pdf 165.7Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account