Komunikační strategie společnosti Unreal Visual
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Komunikační strategie společnosti Unreal Visual |
Autor: |
Repatý, Ondřej
|
Vedoucí: |
Štarchoň, Peter
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce se zabývá návrhem prakticky aplikovatelné komunikační strategie společnosti Unreal Visual působící v odvětví audiovizuálních produkcí. Teoretická část se věnuje vymezení pojmů: B2B marketing, strategický marketing, marketing služeb, marketingový výzkum a komunikační strategie. V praktické části představujeme společnost Unreal Visual, analyzujeme současný stav komunikace, interpretujeme výsledky provedené PEST analýzy, Porterovy analýzy konkurenčního prostředí a vyhodnocujeme výsledky provedeného kvalitativního výzkumu se zástupci cílové skupiny. Na základě zjištěných výsledků výzkumu navrhujeme obecný styl komunikace společně s detailními návrhy jednotlivých komunikačních aktivit vycházejících s předem definovaných cílů komunikace. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/49278
|
Datum:
|
2020-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
56502
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet