Mediální obraz Andreje Babiše
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Bačuvčík, Radim
|
|
dc.contributor.author |
Machačová, Romana
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T10:58:05Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T10:58:05Z |
|
dc.date.issued |
2020-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/49274
|
|
dc.description.abstract |
Tato diplomová se zabývá mediálním obrazem Andreje Babiše. Hlavním cílem práce je popsat, jaký je mediální obraz Andreje Babiše v nejnavštěvovanějších online zpravodaj-ských denících v České republice. Teoretická část práce se zaměřuje na média, politic-kým marketingem a pojem mediální obraz. V části praktické je proveden výzkum čtyř nejnavštěvovanějších online zpravodajských deníků v České republice a zejména toho, která média uveřejňují největší počet článků s Andrejem Babišem, jak se liší mediální obraz Andreje Babiše a jak svým obsahem reagují na kontroverzní situace a kauzy týkají-cí se Andreje Babiše. V závěru práce shrnuje výsledky analýzy, porovnává mediální obraz ve vybraných médiích a odpovídá na výzkumné otázky. |
|
dc.format |
102 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
média
|
cs |
dc.subject |
nová média
|
cs |
dc.subject |
mediální obraz
|
cs |
dc.subject |
politický marketing
|
cs |
dc.subject |
Andrej Babiš
|
cs |
dc.subject |
media
|
en |
dc.subject |
new media
|
en |
dc.subject |
media image
|
en |
dc.subject |
political marketing
|
en |
dc.subject |
Andrej Babiš
|
en |
dc.title |
Mediální obraz Andreje Babiše |
|
dc.title.alternative |
Media Image of Andrej Babiš |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Štrauss, Dušan |
|
dc.date.accepted |
2020-09-02 |
|
dc.description.abstract-translated |
This diploma thesis deals with the media image of Andrej Babiš. The main goals of the theses are to describe the media image of Andrej Babiš in the most visited online daily news in the Czech Republic. The theoretical part of the thesis focuses on the media, political marketing and the media image. In the practical part research about the four most visited online daily news in the Czech Republic is performed. It higlights the media which puhlich most of articles abou Andrej Babiš; moze over, it showns how different the media image of Andrej Babiš is. It proves how the media respond to controversial situasion and cases of Andrej Babiš. At the end the thesis summarizes the results of the ana-lysis, compares the media image in selected media and answers research questions. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
56496
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2020-08-10 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account