Mediální obraz Andreje Babiše
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Mediální obraz Andreje Babiše |
Autor: |
Machačová, Romana
|
Vedoucí: |
Bačuvčík, Radim
|
Abstrakt:
|
Tato diplomová se zabývá mediálním obrazem Andreje Babiše. Hlavním cílem práce je popsat, jaký je mediální obraz Andreje Babiše v nejnavštěvovanějších online zpravodaj-ských denících v České republice. Teoretická část práce se zaměřuje na média, politic-kým marketingem a pojem mediální obraz. V části praktické je proveden výzkum čtyř nejnavštěvovanějších online zpravodajských deníků v České republice a zejména toho, která média uveřejňují největší počet článků s Andrejem Babišem, jak se liší mediální obraz Andreje Babiše a jak svým obsahem reagují na kontroverzní situace a kauzy týkají-cí se Andreje Babiše. V závěru práce shrnuje výsledky analýzy, porovnává mediální obraz ve vybraných médiích a odpovídá na výzkumné otázky. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/49274
|
Datum:
|
2020-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
56496
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet