dc.contributor.advisor |
Štarchoň, Peter
|
|
dc.contributor.author |
Bolfová, Natálie
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T10:58:04Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T10:58:04Z |
|
dc.date.issued |
2020-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/49258
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá využitím podpory prodeje v podmínkách malého penzionu a je aplikována na ubytovací zařízení Anděl penzion & café. Hlavním cílem bylo na základě situační analýzy, individuálního rozhovoru, dotazníkového šetření pro aktuální zákazníky podniku a po zvážení všech příležitostí, hrozeb, silných a slabých stránek navrhnout doporučení pro budoucí využití podpory prodeje jako cestu k eliminaci aktuálního problému podniku. Mezi tato doporučení patří zařazení pobytových balíčků mezi aktuální marketingovou komunikaci za účelem zvýšení obsazenosti v méně oblíbených termínech. Finální návrhy jsou navrženy i s následnou marketingovou komunikací. |
|
dc.format |
101 s. (151 724 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
cestovní ruch
|
cs |
dc.subject |
podpora prodeje
|
cs |
dc.subject |
marketing cestovního ruchu
|
cs |
dc.subject |
marketing služeb
|
cs |
dc.subject |
ubytovací zařízení
|
cs |
dc.subject |
produktové balíčky
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
tourism
|
en |
dc.subject |
sales promotion
|
en |
dc.subject |
marketing in tourism industry
|
en |
dc.subject |
service marketing
|
en |
dc.subject |
hospitality
|
en |
dc.subject |
stay packages
|
en |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.title |
Využití podpory prodeje v podmínkách malého penzionu |
|
dc.title.alternative |
Use of Sales Promotion in Conditions of a Small Guesthouse |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Soukalová, Radomila |
|
dc.date.accepted |
2020-09-02 |
|
dc.description.abstract-translated |
Diploma thesis deals with using sales promotion in conditions of a small guest house and is applied to a hospitality Anděl penzion & café. The main aim of the thesis is to suggest recommendations for the future use of sales promotion as a way to eliminate a current business problem. Suggestions are done based on situation analysis, individual interview, questionnaire survey for current business customers, and considering the threats, opportunities, strengths, and weaknesses. These recommendations include the addition of stay packages into current marketing communication to boost the occupancy rate in less popular dates. The final proposals are designed with their marketing communication included. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
56472
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2020-08-10 |
|