Využití podpory prodeje v podmínkách malého penzionu
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Využití podpory prodeje v podmínkách malého penzionu |
Autor: |
Bolfová, Natálie
|
Vedoucí: |
Štarchoň, Peter
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce se zabývá využitím podpory prodeje v podmínkách malého penzionu a je aplikována na ubytovací zařízení Anděl penzion & café. Hlavním cílem bylo na základě situační analýzy, individuálního rozhovoru, dotazníkového šetření pro aktuální zákazníky podniku a po zvážení všech příležitostí, hrozeb, silných a slabých stránek navrhnout doporučení pro budoucí využití podpory prodeje jako cestu k eliminaci aktuálního problému podniku. Mezi tato doporučení patří zařazení pobytových balíčků mezi aktuální marketingovou komunikaci za účelem zvýšení obsazenosti v méně oblíbených termínech. Finální návrhy jsou navrženy i s následnou marketingovou komunikací. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/49258
|
Datum:
|
2020-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
56472
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet