Komunikační kampaň zaměřená na zero waste
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Káčerková, Eliška
|
|
dc.contributor.author |
Solanská, Klára
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T10:58:04Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T10:58:04Z |
|
dc.date.issued |
2020-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/49240
|
|
dc.description.abstract |
Předmětem diplomové práce je vypracování návrhu projektu komunikační kampaně zaměřené na zero waste. Teoretická část poskytuje základ ke zpracování dalších částí a k pochopení tématu. Vymezuje důležité pojmy týkající se sociálního marketingu, dále pak zero waste, plánování komunikační kampaně a marketingové komunikace. Praktická část představuje vyhodnocení marketingového výzkumu, který byl proveden formou individuálních rozhovorů a následně interpretován a vyhodnocen včetně odpovědí na výzkumné otázky. Závěry z výzkumu slouží jako podklad pro projektovou část práce, kde je navržen projekt komunikační kampaně dle zásad 6M. |
|
dc.format |
111 s. (176 754 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
zero waste
|
cs |
dc.subject |
komunikační kampaň
|
cs |
dc.subject |
model 6M v marketingu
|
cs |
dc.subject |
sociální marketing
|
cs |
dc.subject |
plánování kampaně
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
zero waste
|
en |
dc.subject |
communication campaign
|
en |
dc.subject |
model 6 M's of marketing
|
en |
dc.subject |
social marketing
|
en |
dc.subject |
campaign planning
|
en |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.title |
Komunikační kampaň zaměřená na zero waste |
|
dc.title.alternative |
A Zero Waste Communication Campaign |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Soukalová, Radomila |
|
dc.date.accepted |
2020-09-03 |
|
dc.description.abstract-translated |
The subject of the diploma thesis is the elaboration of a project proposal for a communication campaign focused on zero waste. The theoretical part serves as a basis for other parts of the thesis and for understanding the topic. It defines important concepts related to social marketing, then zero waste, communication campaign planning and marketing communication. The practical part presents the evaluation of marketing research which was carried out in the form of individual interviews and then interpreted and evaluated, including answers to research questions. The conclusions from the research serve as a basis for the project part of the thesis, in which a communication campaign project is designed according to the principles of 6 M's. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
56431
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2020-08-10 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account