Komunikační kampaň zaměřená na zero waste

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Komunikační kampaň zaměřená na zero waste

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Komunikační kampaň zaměřená na zero waste
Autor: Solanská, Klára
Vedoucí: Káčerková, Eliška
Abstrakt: Předmětem diplomové práce je vypracování návrhu projektu komunikační kampaně zaměřené na zero waste. Teoretická část poskytuje základ ke zpracování dalších částí a k pochopení tématu. Vymezuje důležité pojmy týkající se sociálního marketingu, dále pak zero waste, plánování komunikační kampaně a marketingové komunikace. Praktická část představuje vyhodnocení marketingového výzkumu, který byl proveden formou individuálních rozhovorů a následně interpretován a vyhodnocen včetně odpovědí na výzkumné otázky. Závěry z výzkumu slouží jako podklad pro projektovou část práce, kde je navržen projekt komunikační kampaně dle zásad 6M.
URI: http://hdl.handle.net/10563/49240
Datum: 2020-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 56431


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
solanská_2020_dp.pdf 1.967Mb PDF Zobrazit/otevřít None
solanská_2020_op.doc 153.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
solanská_2020_vp.doc 153.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet