Event marketing taneční skupiny All Style Unit

DSpace Repository

Language: English čeština 

Event marketing taneční skupiny All Style Unit

Show simple item record

dc.contributor.advisor Harantová, Lenka
dc.contributor.author Machálková, Klára
dc.date.accessioned 2021-07-26T10:58:03Z
dc.date.available 2021-07-26T10:58:03Z
dc.date.issued 2020-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/49231
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá event marketingem taneční skupiny All Style Unit, která funguje ve Vsetíně a ve Zlíně. V teoretické části jsou definovány základní pojmy související s marketingovou komunikací a event marketingem s navazujícím marketingovým výzkumem. Praktická část je věnována dosavadnímu event marketingu taneční skupiny. Event marketing je detailně popsán a analyzován. Z poznatků získaných v praktické části vychází část projektová, která má za cíl vytvoření komplexního návrhu na zlepšení event marketingu pro tuto organizaci. Projekt je podroben časové, rizikové a nákladové analýze.
dc.format 107 s. (182 525 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Event marketing cs
dc.subject event cs
dc.subject tanec cs
dc.subject taneční event cs
dc.subject All Style Unit cs
dc.subject ASU Street Love Project cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject street dance cs
dc.subject Event marketing en
dc.subject event en
dc.subject dance en
dc.subject dance event en
dc.subject All Style Unit en
dc.subject ASU Street Love Project en
dc.subject communication mix en
dc.subject street dance en
dc.title Event marketing taneční skupiny All Style Unit
dc.title.alternative Event Marketing of All Style Unit Dance Group
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Šikl-Burešová, Eva
dc.date.accepted 2020-09-02
dc.description.abstract-translated The aim of the thesis is to explain the problematice of an event marketing of the dance group All Style Unit, which operates in cities Vsetin and Zlin. The theoretical part defines the basic concepts related to marketing communication and event marketing following with marketing research. The practical part is focusing on the current event marketing of the dance group where event marketing is described and analyzed in detail. Based on the knowledge gained in the practical part of the project, which aims to create a comprehensive proposal to improve event marketing for this organization. The project goes through time, risk and cost analysis.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 56419
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2020-08-10


Files in this item

Files Size Format View Description
machálková_2020_dp.pdf 5.867Mb PDF View/Open None
machálková_2020_op.doc 230.5Kb Unknown View/Open None
machálková_2020_vp.doc 152.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account