Event marketing taneční skupiny All Style Unit
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Harantová, Lenka
|
|
dc.contributor.author |
Machálková, Klára
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T10:58:03Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T10:58:03Z |
|
dc.date.issued |
2020-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/49231
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá event marketingem taneční skupiny All Style Unit, která funguje ve Vsetíně a ve Zlíně. V teoretické části jsou definovány základní pojmy související s marketingovou komunikací a event marketingem s navazujícím marketingovým výzkumem. Praktická část je věnována dosavadnímu event marketingu taneční skupiny. Event marketing je detailně popsán a analyzován. Z poznatků získaných v praktické části vychází část projektová, která má za cíl vytvoření komplexního návrhu na zlepšení event marketingu pro tuto organizaci. Projekt je podroben časové, rizikové a nákladové analýze. |
|
dc.format |
107 s. (182 525 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Event marketing
|
cs |
dc.subject |
event
|
cs |
dc.subject |
tanec
|
cs |
dc.subject |
taneční event
|
cs |
dc.subject |
All Style Unit
|
cs |
dc.subject |
ASU Street Love Project
|
cs |
dc.subject |
komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
street dance
|
cs |
dc.subject |
Event marketing
|
en |
dc.subject |
event
|
en |
dc.subject |
dance
|
en |
dc.subject |
dance event
|
en |
dc.subject |
All Style Unit
|
en |
dc.subject |
ASU Street Love Project
|
en |
dc.subject |
communication mix
|
en |
dc.subject |
street dance
|
en |
dc.title |
Event marketing taneční skupiny All Style Unit |
|
dc.title.alternative |
Event Marketing of All Style Unit Dance Group |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Šikl-Burešová, Eva |
|
dc.date.accepted |
2020-09-02 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of the thesis is to explain the problematice of an event marketing of the dance group All Style Unit, which operates in cities Vsetin and Zlin. The theoretical part defines the basic concepts related to marketing communication and event marketing following with marketing research. The practical part is focusing on the current event marketing of the dance group where event marketing is described and analyzed in detail. Based on the knowledge gained in the practical part of the project, which aims to create a comprehensive proposal to improve event marketing for this organization. The project goes through time, risk and cost analysis. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
56419
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2020-08-10 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account