Event marketing taneční skupiny All Style Unit
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Event marketing taneční skupiny All Style Unit |
Autor: |
Machálková, Klára
|
Vedoucí: |
Harantová, Lenka
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce se zabývá event marketingem taneční skupiny All Style Unit, která funguje ve Vsetíně a ve Zlíně. V teoretické části jsou definovány základní pojmy související s marketingovou komunikací a event marketingem s navazujícím marketingovým výzkumem. Praktická část je věnována dosavadnímu event marketingu taneční skupiny. Event marketing je detailně popsán a analyzován. Z poznatků získaných v praktické části vychází část projektová, která má za cíl vytvoření komplexního návrhu na zlepšení event marketingu pro tuto organizaci. Projekt je podroben časové, rizikové a nákladové analýze. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/49231
|
Datum:
|
2020-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
56419
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet