dc.contributor.advisor |
Soukalová, Radomila
|
|
dc.contributor.author |
Kubíčková, Bára
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T10:58:03Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T10:58:03Z |
|
dc.date.issued |
2020-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/49229
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá povědomím o konkrétní značce secondhandů s názvem Moment Česká republika, o.p.s. Cílem práce je zjistit, jaká je obeznámenost veřejnosti o neziskové organizaci Moment Česká republika, o.p.s. v kontinuitě s problematikou současné formy komunikace. Teoretická část se zabývá nestátním neziskovým sektorem, nestátními neziskovými organizacemi a jejich typologií, vymezením pojmů charity shops, značka a současně také specifiky marketingového a komunikačního mixu. Praktická část obsahuje analýzu konkurence, SWOT analýzu, realizaci kvalitativního výzkumu s ředitelkou Moment Česká republika, o.p.s. a také kvantitativní výzkum vedoucí ke zodpovězení výzkumných otázek a tvořící podklad k projektové části práce. V projektové části je předložen návrh komunikační strategie, jejímž cílem je zlepšení současné formy komunikace odrážející se ve zvýšení povědomí o neziskové organizaci Moment Česká republika, o.p.s. |
|
dc.format |
112 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
nestátní neziskový sektor
|
cs |
dc.subject |
charity shops
|
cs |
dc.subject |
značka
|
cs |
dc.subject |
recyklace oděvů
|
cs |
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
analýza konkurence
|
cs |
dc.subject |
komunikační koncept
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
nonprofit sector
|
en |
dc.subject |
charity shops
|
en |
dc.subject |
brand
|
en |
dc.subject |
recycling clothes
|
en |
dc.subject |
marketing research
|
en |
dc.subject |
competition analysis
|
en |
dc.subject |
communication plan
|
en |
dc.title |
Komunikace Moment Česká republika o.p.s |
|
dc.title.alternative |
Communication of Moment Czech republic o.p.s |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Wroblowská, Zuzana |
|
dc.date.accepted |
2020-09-02 |
|
dc.description.abstract-translated |
The diploma thesis follows up an awareness of a brand of second hands called Moment Česká republika, o.p.s. The aim of the thesis is to find out what is the level of familiarity with the organization Moment Česká republika, o.p.s. in connection with the issue of the current form of communication. The theoretical part deals with the non-governmental non-profit sector, its organizations and their typology, the definition of charity shops and a brand, and it also specifies marketing and communication mix. In a practical part, there is a competition analysis, SWOT analysis, qualitative research carried out with the help of director of Moment Česká republika o.s.p., as well as quantitative research leading to the answering of research questions, creating and forming the basis for the project part of the thesis. The project part presents a communication strategy proposal, the aim of which is to improve the current form of communication, reflecting in raising awareness of the non-profit organization Moment Česká republika, o.p.s. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
56415
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2020-08-10 |
|