Komunikace Moment Česká republika o.p.s
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Komunikace Moment Česká republika o.p.s |
Autor: |
Kubíčková, Bára
|
Vedoucí: |
Soukalová, Radomila
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce se zabývá povědomím o konkrétní značce secondhandů s názvem Moment Česká republika, o.p.s. Cílem práce je zjistit, jaká je obeznámenost veřejnosti o neziskové organizaci Moment Česká republika, o.p.s. v kontinuitě s problematikou současné formy komunikace. Teoretická část se zabývá nestátním neziskovým sektorem, nestátními neziskovými organizacemi a jejich typologií, vymezením pojmů charity shops, značka a současně také specifiky marketingového a komunikačního mixu. Praktická část obsahuje analýzu konkurence, SWOT analýzu, realizaci kvalitativního výzkumu s ředitelkou Moment Česká republika, o.p.s. a také kvantitativní výzkum vedoucí ke zodpovězení výzkumných otázek a tvořící podklad k projektové části práce. V projektové části je předložen návrh komunikační strategie, jejímž cílem je zlepšení současné formy komunikace odrážející se ve zvýšení povědomí o neziskové organizaci Moment Česká republika, o.p.s. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/49229
|
Datum:
|
2020-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
56415
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet