Vliv chování Nicka Kyrgiose na jeho značku

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vliv chování Nicka Kyrgiose na jeho značku

Show simple item record

dc.contributor.advisor Šula, Tomáš
dc.contributor.author Kobylík, Jan
dc.date.accessioned 2021-07-26T10:58:03Z
dc.date.available 2021-07-26T10:58:03Z
dc.date.issued 2020-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/49225
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá image tenisty Nicka Kyrgiose. V teoretické části jsou vymezeny důležité pojmy jako sportovní marketing, značka, nebo marketingový výzkum. V praktické části se diplomová práce věnuje samotnému Nicku Kyrgiosovi. Zaměřuje se na analýzu a interpretaci dat získaných z dotazníku a je doplněna mediální analýzou. Projektová část se pak zabývá vhodným modelem komunikace Kyrgiose na sociálních sítích. Ze zjištěných dat jsou vyvozeny závěry a doporučení.
dc.format 86 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Nick Kyrgios cs
dc.subject image cs
dc.subject značka cs
dc.subject sportovní marketing cs
dc.subject Nick Kyrgios en
dc.subject image en
dc.subject brand en
dc.subject sports marketing en
dc.title Vliv chování Nicka Kyrgiose na jeho značku
dc.title.alternative Effect of Nick Kyrgios' Behaviour on his Brand
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Stránský, Michal
dc.date.accepted 2020-09-01
dc.description.abstract-translated The thesis deals with the image of the tennis player Nick Kyrgios. The theoretical part defines important terms such as sports marketing, brand, or marketing research. In the practical part, the thesis deals with Nick Kyrgios himself. It focuses on the analysis and interpretation of data obtained from the questionnaire and is complemented by media analysis. The project part then deals with a suitable model of Kyrgios' communication on social networks. The conclusions and recommendations are drawn from the data obtained.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 56410
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2020-08-10


Files in this item

Files Size Format View Description
kobylík_2020_dp.pdf 2.634Mb PDF View/Open None
kobylík_2020_op.doc 153.5Kb Unknown View/Open None
kobylík_2020_vp.doc 152.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account