Vliv chování Nicka Kyrgiose na jeho značku
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Vliv chování Nicka Kyrgiose na jeho značku |
Autor: |
Kobylík, Jan
|
Vedoucí: |
Šula, Tomáš
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce se zabývá image tenisty Nicka Kyrgiose. V teoretické části jsou vymezeny důležité pojmy jako sportovní marketing, značka, nebo marketingový výzkum. V praktické části se diplomová práce věnuje samotnému Nicku Kyrgiosovi. Zaměřuje se na analýzu a interpretaci dat získaných z dotazníku a je doplněna mediální analýzou. Projektová část se pak zabývá vhodným modelem komunikace Kyrgiose na sociálních sítích. Ze zjištěných dat jsou vyvozeny závěry a doporučení. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/49225
|
Datum:
|
2020-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
56410
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet