Využití nositelné elektroniky v marketingové komunikaci v oblasti B2C

DSpace Repository

Language: English čeština 

Využití nositelné elektroniky v marketingové komunikaci v oblasti B2C

Show simple item record

dc.contributor.advisor Šula, Tomáš
dc.contributor.author Janík, Václav
dc.date.accessioned 2021-07-26T10:58:03Z
dc.date.available 2021-07-26T10:58:03Z
dc.date.issued 2020-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/49223
dc.description.abstract Tato práce se zaměřuje na téma Využití internetu věcí (IoT) v marketingové komunikaci. Z oblasti IoT je pozornost věnována převážně chytrým nositelným zařízením, která jsou mezi lidmi stále oblíbenější a jejich přidaná hodnota by mohla znamenat přínos i v oblasti marketingové komunikace. Práce seznamuje s obecnou problematikou koncepce internetu věcí, popisem současného využití a mimo jiné i příležitosti, které tato technologii skýtá v oblasti B2C. Praktická část práce zkoumá potenciál využití těchto zařízení v marketingové komunikaci a je rozdělena do dvou částí. První část je kvantitativní dotazníkové šetření zkoumající vztah veřejnosti k této technologii. Druhá část je kvalitativní výzkum v podobě hloubkových rozhovorů a je cílen na odbornou veřejnost. V projektové části práce jsou zjištění využita k návrhu realizace konkrétního použití nositelné elektroniky v marketingové komunikaci firmy na trhu B2C.
dc.format 80s. (141 609 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Internet věcí cs
dc.subject digitální marketing cs
dc.subject nositelná elektronika cs
dc.subject wearables cs
dc.subject chytré hodinky cs
dc.subject marketingová komunikace B2C cs
dc.subject proximity marketing cs
dc.subject majáky cs
dc.subject in-store komunikace cs
dc.subject Internet of Things en
dc.subject Digital Marketing en
dc.subject Wearables en
dc.subject Smart Watches en
dc.subject B2C Marketing Communication en
dc.subject Proximity Marketing en
dc.subject Beacons en
dc.subject In-store Communication en
dc.title Využití nositelné elektroniky v marketingové komunikaci v oblasti B2C
dc.title.alternative Application of Smart Wearable Devices in B2C Marketing Communication
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Kupková, Zuzana
dc.date.accepted 2020-09-01
dc.description.abstract-translated This work focuses on the use of the Internet of Things (IoT) in marketing communication. In the field of IoT, attention is paid mainly to smart wearable devices, which are increasingly popular among people and their added value could mean benefits in the field of marketing communication. The thesis introduces the general issues of the concept of the Internet of Things, a description of the current use and, among other things, the opportunities that this technology offers in the field of B2C. The practical part of the work examines the potential use of these devices in marketing communication and is divided into two parts. The first part is a quantitative questionnaire survey examining the public's relationship to this technology. The second part is qualitative research in the form of in-depth interviews and is aimed at the professional public. In the project part of the work, the findings are used to design the implementation of a specific use of wearable electronics in the marketing communication of the company in the B2C market.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 56407
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2020-08-10


Files in this item

Files Size Format View Description
janík_2020_dp.pdf 2.267Mb PDF View/Open None
janík_2020_op.docx 125.4Kb Unknown View/Open None
janík_2020_vp.doc 135Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account