Využití nositelné elektroniky v marketingové komunikaci v oblasti B2C
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Šula, Tomáš
|
|
dc.contributor.author |
Janík, Václav
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T10:58:03Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T10:58:03Z |
|
dc.date.issued |
2020-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/49223
|
|
dc.description.abstract |
Tato práce se zaměřuje na téma Využití internetu věcí (IoT) v marketingové komunikaci. Z oblasti IoT je pozornost věnována převážně chytrým nositelným zařízením, která jsou mezi lidmi stále oblíbenější a jejich přidaná hodnota by mohla znamenat přínos i v oblasti marketingové komunikace. Práce seznamuje s obecnou problematikou koncepce internetu věcí, popisem současného využití a mimo jiné i příležitosti, které tato technologii skýtá v oblasti B2C. Praktická část práce zkoumá potenciál využití těchto zařízení v marketingové komunikaci a je rozdělena do dvou částí. První část je kvantitativní dotazníkové šetření zkoumající vztah veřejnosti k této technologii. Druhá část je kvalitativní výzkum v podobě hloubkových rozhovorů a je cílen na odbornou veřejnost. V projektové části práce jsou zjištění využita k návrhu realizace konkrétního použití nositelné elektroniky v marketingové komunikaci firmy na trhu B2C. |
|
dc.format |
80s. (141 609 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Internet věcí
|
cs |
dc.subject |
digitální marketing
|
cs |
dc.subject |
nositelná elektronika
|
cs |
dc.subject |
wearables
|
cs |
dc.subject |
chytré hodinky
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace B2C
|
cs |
dc.subject |
proximity marketing
|
cs |
dc.subject |
majáky
|
cs |
dc.subject |
in-store komunikace
|
cs |
dc.subject |
Internet of Things
|
en |
dc.subject |
Digital Marketing
|
en |
dc.subject |
Wearables
|
en |
dc.subject |
Smart Watches
|
en |
dc.subject |
B2C Marketing Communication
|
en |
dc.subject |
Proximity Marketing
|
en |
dc.subject |
Beacons
|
en |
dc.subject |
In-store Communication
|
en |
dc.title |
Využití nositelné elektroniky v marketingové komunikaci v oblasti B2C |
|
dc.title.alternative |
Application of Smart Wearable Devices in B2C Marketing Communication |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kupková, Zuzana |
|
dc.date.accepted |
2020-09-01 |
|
dc.description.abstract-translated |
This work focuses on the use of the Internet of Things (IoT) in marketing communication. In the field of IoT, attention is paid mainly to smart wearable devices, which are increasingly popular among people and their added value could mean benefits in the field of marketing communication. The thesis introduces the general issues of the concept of the Internet of Things, a description of the current use and, among other things, the opportunities that this technology offers in the field of B2C. The practical part of the work examines the potential use of these devices in marketing communication and is divided into two parts. The first part is a quantitative questionnaire survey examining the public's relationship to this technology. The second part is qualitative research in the form of in-depth interviews and is aimed at the professional public. In the project part of the work, the findings are used to design the implementation of a specific use of wearable electronics in the marketing communication of the company in the B2C market. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
56407
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2020-08-10 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account