Využití nositelné elektroniky v marketingové komunikaci v oblasti B2C
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Využití nositelné elektroniky v marketingové komunikaci v oblasti B2C |
Autor: |
Janík, Václav
|
Vedoucí: |
Šula, Tomáš
|
Abstrakt:
|
Tato práce se zaměřuje na téma Využití internetu věcí (IoT) v marketingové komunikaci. Z oblasti IoT je pozornost věnována převážně chytrým nositelným zařízením, která jsou mezi lidmi stále oblíbenější a jejich přidaná hodnota by mohla znamenat přínos i v oblasti marketingové komunikace. Práce seznamuje s obecnou problematikou koncepce internetu věcí, popisem současného využití a mimo jiné i příležitosti, které tato technologii skýtá v oblasti B2C. Praktická část práce zkoumá potenciál využití těchto zařízení v marketingové komunikaci a je rozdělena do dvou částí. První část je kvantitativní dotazníkové šetření zkoumající vztah veřejnosti k této technologii. Druhá část je kvalitativní výzkum v podobě hloubkových rozhovorů a je cílen na odbornou veřejnost. V projektové části práce jsou zjištění využita k návrhu realizace konkrétního použití nositelné elektroniky v marketingové komunikaci firmy na trhu B2C. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/49223
|
Datum:
|
2020-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
56407
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet