Dominik Feri: osobnost českého politického marketingu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Dominik Feri: osobnost českého politického marketingu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bačuvčík, Radim
dc.contributor.author Doležal, Tomáš
dc.date.accessioned 2021-07-26T10:58:03Z
dc.date.available 2021-07-26T10:58:03Z
dc.date.issued 2020-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/49218
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá online komunikací Dominika Feriho v kontextu politického marketingu, a to především se zaměřením na politikův primární kanál komunikace - sociální síť Instagram. V teoretické části je vymezen rámec politického marketingu a specifik českého politického trhu. Praktická část poté představuje Dominika Feriho jako osobnost české politiky a komplexně zkoumá jeho styl komunikace zejména v online prostředí. Obsahová analýza tří třicetidenních období poté pomáhá odhalit čtyři hlavní pilíře politikovy komunikace, ale také míru jeho přizpůsobivosti společenskému a politickému vývoji.
dc.format 98 s. (176 200 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Dominik Feri cs
dc.subject sociální síť cs
dc.subject Instagram cs
dc.subject politický marketing cs
dc.subject politický trh cs
dc.subject volební kampaň cs
dc.subject humor v politice cs
dc.subject TOP 09 cs
dc.subject Dominik Feri en
dc.subject social media en
dc.subject Instagram en
dc.subject political marketing en
dc.subject political market en
dc.subject voting campaign en
dc.subject humour in politics en
dc.subject TOP 09 en
dc.title Dominik Feri: osobnost českého politického marketingu
dc.title.alternative Dominik Feri: Czech Political Marketing Celebrity
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Štrauss, Dušan
dc.date.accepted 2020-09-02
dc.description.abstract-translated This diploma thesis deals with online communication of Czech politician Dominik Feri, viewing it from political-marketing standpoint. The thesis focuses on the politician's Instagram posts, claimed by him to be his primary online communications channel. The theoretical part summarizes the principles and specifics of both political marketing as a whole, and the environment of Czech political market. The practical part presents Dominik Feri as an important person of Czech politics and examines mainly his online communication style. The thesis then uses content analysis of three 30-day periods to define four pillars of Feri's communications, as well as the level of his adaptability to social and political changes.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 56398
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2020-08-10


Files in this item

Files Size Format View Description
doležal_2020_dp.pdf 4.104Mb PDF View/Open None
doležal_2020_op.doc 151Kb Unknown View/Open None
doležal_2020_vp.doc 151.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account