Dominik Feri: osobnost českého politického marketingu
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Bačuvčík, Radim
|
|
dc.contributor.author |
Doležal, Tomáš
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T10:58:03Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T10:58:03Z |
|
dc.date.issued |
2020-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/49218
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá online komunikací Dominika Feriho v kontextu politického marketingu, a to především se zaměřením na politikův primární kanál komunikace - sociální síť Instagram. V teoretické části je vymezen rámec politického marketingu a specifik českého politického trhu. Praktická část poté představuje Dominika Feriho jako osobnost české politiky a komplexně zkoumá jeho styl komunikace zejména v online prostředí. Obsahová analýza tří třicetidenních období poté pomáhá odhalit čtyři hlavní pilíře politikovy komunikace, ale také míru jeho přizpůsobivosti společenskému a politickému vývoji. |
|
dc.format |
98 s. (176 200 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Dominik Feri
|
cs |
dc.subject |
sociální síť
|
cs |
dc.subject |
Instagram
|
cs |
dc.subject |
politický marketing
|
cs |
dc.subject |
politický trh
|
cs |
dc.subject |
volební kampaň
|
cs |
dc.subject |
humor v politice
|
cs |
dc.subject |
TOP 09
|
cs |
dc.subject |
Dominik Feri
|
en |
dc.subject |
social media
|
en |
dc.subject |
Instagram
|
en |
dc.subject |
political marketing
|
en |
dc.subject |
political market
|
en |
dc.subject |
voting campaign
|
en |
dc.subject |
humour in politics
|
en |
dc.subject |
TOP 09
|
en |
dc.title |
Dominik Feri: osobnost českého politického marketingu |
|
dc.title.alternative |
Dominik Feri: Czech Political Marketing Celebrity |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Štrauss, Dušan |
|
dc.date.accepted |
2020-09-02 |
|
dc.description.abstract-translated |
This diploma thesis deals with online communication of Czech politician Dominik Feri, viewing it from political-marketing standpoint. The thesis focuses on the politician's Instagram posts, claimed by him to be his primary online communications channel. The theoretical part summarizes the principles and specifics of both political marketing as a whole, and the environment of Czech political market. The practical part presents Dominik Feri as an important person of Czech politics and examines mainly his online communication style. The thesis then uses content analysis of three 30-day periods to define four pillars of Feri's communications, as well as the level of his adaptability to social and political changes. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
56398
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2020-08-10 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account