Dominik Feri: osobnost českého politického marketingu

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Dominik Feri: osobnost českého politického marketingu

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Dominik Feri: osobnost českého politického marketingu
Autor: Doležal, Tomáš
Vedoucí: Bačuvčík, Radim
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá online komunikací Dominika Feriho v kontextu politického marketingu, a to především se zaměřením na politikův primární kanál komunikace - sociální síť Instagram. V teoretické části je vymezen rámec politického marketingu a specifik českého politického trhu. Praktická část poté představuje Dominika Feriho jako osobnost české politiky a komplexně zkoumá jeho styl komunikace zejména v online prostředí. Obsahová analýza tří třicetidenních období poté pomáhá odhalit čtyři hlavní pilíře politikovy komunikace, ale také míru jeho přizpůsobivosti společenskému a politickému vývoji.
URI: http://hdl.handle.net/10563/49218
Datum: 2020-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 56398


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
doležal_2020_dp.pdf 4.104Mb PDF Zobrazit/otevřít None
doležal_2020_op.doc 151Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
doležal_2020_vp.doc 151.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet