Dominik Feri: osobnost českého politického marketingu
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Dominik Feri: osobnost českého politického marketingu |
Autor: |
Doležal, Tomáš
|
Vedoucí: |
Bačuvčík, Radim
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce se zabývá online komunikací Dominika Feriho v kontextu politického marketingu, a to především se zaměřením na politikův primární kanál komunikace - sociální síť Instagram. V teoretické části je vymezen rámec politického marketingu a specifik českého politického trhu. Praktická část poté představuje Dominika Feriho jako osobnost české politiky a komplexně zkoumá jeho styl komunikace zejména v online prostředí. Obsahová analýza tří třicetidenních období poté pomáhá odhalit čtyři hlavní pilíře politikovy komunikace, ale také míru jeho přizpůsobivosti společenskému a politickému vývoji. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/49218
|
Datum:
|
2020-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
56398
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet