Přesvědčování a jeho techniky v reklamní komunikaci

DSpace Repository

Language: English čeština 

Přesvědčování a jeho techniky v reklamní komunikaci

Show simple item record

dc.contributor.advisor Stránský, Michal
dc.contributor.author Čambala, Lukáš
dc.date.accessioned 2021-07-26T10:58:03Z
dc.date.available 2021-07-26T10:58:03Z
dc.date.issued 2020-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/49217
dc.description.abstract Diplomová práce se bude zabývat persuasivními praktikami, které jsou firmami v marketingovém řízení využívány. Zaměří se na charakteristiku jednotlivých praktik, možnosti jejich využití, úspěšnost a další autorem vybrané faktory. V rámci teoretické části práce bude popsána oblast přesvědčování nejen z pohledu marketingu, ale i psychologie. V praktické části budou vybrány konkrétní kampaňe vybraných společností, které budou následně analyzovány. V projektové části bude formulován projekt, který ctí informace, které se autor dozvěděl v teoretické a praktické části práce tak, aby se dal považovat za efektivní. Cílem práce bude upozornit na to, do jaké míry jsou tyto praktiky společnostmi využívány a zda s nimi "slaví úspěch" či nikoli. Výzkum bude prováděn mimo jiné také na respondentech, kteří by měli být cílovou skupinou vybraných kampaní - v tomto případě bude zvolen výzkum smíšený.
dc.format 135 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject kampaň cs
dc.subject manipulace cs
dc.subject marketing cs
dc.subject přesvědčování cs
dc.subject reklama cs
dc.subject spotřebitelské chování cs
dc.subject advertising en
dc.subject campaign en
dc.subject consumer behavior en
dc.subject manipulation en
dc.subject marketing en
dc.subject persuasion en
dc.title Přesvědčování a jeho techniky v reklamní komunikaci
dc.title.alternative Persuasion And Its Techniques in Advertising
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Šramová, Blandína
dc.date.accepted 2020-09-01
dc.description.abstract-translated The thesis will deal with persuasive practices that are used by companies in marketing management. It will focus on the characteristics of individual practices, possibilities of their use, success and other factors selected by the author. In the theoretical part of the thesis will be described the area of persuasion not only in terms of marketing, but also psychology. In the practical part, specific campaigns of selected companies will be analyzed. In the project part, a project that honors the information learned by the author in the theoretical and practical part will be formulated. The aim of this text is to draw attention to the extent to which these practices are used by companies and whether they are successful with them or not. The research will also be carried out on respondents, who should be the target group of selected campaigns - in this case a mixed research will be chosen.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 56397
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2020-08-10


Files in this item

Files Size Format View Description
čambala_2020_dp.pdf 3.893Mb PDF View/Open None
čambala_2020_op.doc 141.5Kb Unknown View/Open None
čambala_2020_vp.doc 155Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account