dc.contributor.advisor |
Stránský, Michal
|
|
dc.contributor.author |
Čambala, Lukáš
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T10:58:03Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T10:58:03Z |
|
dc.date.issued |
2020-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/49217
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se bude zabývat persuasivními praktikami, které jsou firmami v marketingovém řízení využívány. Zaměří se na charakteristiku jednotlivých praktik, možnosti jejich využití, úspěšnost a další autorem vybrané faktory. V rámci teoretické části práce bude popsána oblast přesvědčování nejen z pohledu marketingu, ale i psychologie. V praktické části budou vybrány konkrétní kampaňe vybraných společností, které budou následně analyzovány. V projektové části bude formulován projekt, který ctí informace, které se autor dozvěděl v teoretické a praktické části práce tak, aby se dal považovat za efektivní. Cílem práce bude upozornit na to, do jaké míry jsou tyto praktiky společnostmi využívány a zda s nimi "slaví úspěch" či nikoli. Výzkum bude prováděn mimo jiné také na respondentech, kteří by měli být cílovou skupinou vybraných kampaní - v tomto případě bude zvolen výzkum smíšený. |
|
dc.format |
135 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
kampaň
|
cs |
dc.subject |
manipulace
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
přesvědčování
|
cs |
dc.subject |
reklama
|
cs |
dc.subject |
spotřebitelské chování
|
cs |
dc.subject |
advertising
|
en |
dc.subject |
campaign
|
en |
dc.subject |
consumer behavior
|
en |
dc.subject |
manipulation
|
en |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
persuasion
|
en |
dc.title |
Přesvědčování a jeho techniky v reklamní komunikaci |
|
dc.title.alternative |
Persuasion And Its Techniques in Advertising |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Šramová, Blandína |
|
dc.date.accepted |
2020-09-01 |
|
dc.description.abstract-translated |
The thesis will deal with persuasive practices that are used by companies in marketing management. It will focus on the characteristics of individual practices, possibilities of their use, success and other factors selected by the author. In the theoretical part of the thesis will be described the area of persuasion not only in terms of marketing, but also psychology. In the practical part, specific campaigns of selected companies will be analyzed. In the project part, a project that honors the information learned by the author in the theoretical and practical part will be formulated. The aim of this text is to draw attention to the extent to which these practices are used by companies and whether they are successful with them or not. The research will also be carried out on respondents, who should be the target group of selected campaigns - in this case a mixed research will be chosen. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
56397
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2020-08-10 |
|