Přesvědčování a jeho techniky v reklamní komunikaci
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Přesvědčování a jeho techniky v reklamní komunikaci |
Autor: |
Čambala, Lukáš
|
Vedoucí: |
Stránský, Michal
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce se bude zabývat persuasivními praktikami, které jsou firmami v marketingovém řízení využívány. Zaměří se na charakteristiku jednotlivých praktik, možnosti jejich využití, úspěšnost a další autorem vybrané faktory. V rámci teoretické části práce bude popsána oblast přesvědčování nejen z pohledu marketingu, ale i psychologie. V praktické části budou vybrány konkrétní kampaňe vybraných společností, které budou následně analyzovány. V projektové části bude formulován projekt, který ctí informace, které se autor dozvěděl v teoretické a praktické části práce tak, aby se dal považovat za efektivní. Cílem práce bude upozornit na to, do jaké míry jsou tyto praktiky společnostmi využívány a zda s nimi "slaví úspěch" či nikoli. Výzkum bude prováděn mimo jiné také na respondentech, kteří by měli být cílovou skupinou vybraných kampaní - v tomto případě bude zvolen výzkum smíšený. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/49217
|
Datum:
|
2020-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
56397
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet