Přesvědčování a jeho techniky v reklamní komunikaci

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Přesvědčování a jeho techniky v reklamní komunikaci

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Přesvědčování a jeho techniky v reklamní komunikaci
Autor: Čambala, Lukáš
Vedoucí: Stránský, Michal
Abstrakt: Diplomová práce se bude zabývat persuasivními praktikami, které jsou firmami v marketingovém řízení využívány. Zaměří se na charakteristiku jednotlivých praktik, možnosti jejich využití, úspěšnost a další autorem vybrané faktory. V rámci teoretické části práce bude popsána oblast přesvědčování nejen z pohledu marketingu, ale i psychologie. V praktické části budou vybrány konkrétní kampaňe vybraných společností, které budou následně analyzovány. V projektové části bude formulován projekt, který ctí informace, které se autor dozvěděl v teoretické a praktické části práce tak, aby se dal považovat za efektivní. Cílem práce bude upozornit na to, do jaké míry jsou tyto praktiky společnostmi využívány a zda s nimi "slaví úspěch" či nikoli. Výzkum bude prováděn mimo jiné také na respondentech, kteří by měli být cílovou skupinou vybraných kampaní - v tomto případě bude zvolen výzkum smíšený.
URI: http://hdl.handle.net/10563/49217
Datum: 2020-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 56397


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
čambala_2020_dp.pdf 3.893Mb PDF Zobrazit/otevřít None
čambala_2020_op.doc 141.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
čambala_2020_vp.doc 155Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet