Marketingová komunikace České softballové asociace

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingová komunikace České softballové asociace

Show simple item record

dc.contributor.advisor Dolínková, Olga
dc.contributor.author Cigošová, Nikola
dc.date.accessioned 2021-07-26T10:58:03Z
dc.date.available 2021-07-26T10:58:03Z
dc.date.issued 2020-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/49216
dc.description.abstract Tato diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací České softballové asociace. Teoretická část práce definuje pojem marketingová komunikace, respektive její integrovanou podobu, popisuje, jaké nástroje využívá. Dále se zaobírá marketingem ve sportovním prostředí, event a online marketingem, ale také komunikační strategií. Praktickou část tvoří popis současné marketingové komunikace České softballové asociace a výzkumy v podobě dotazníkového šetření, individuálního rozhovoru s marketingovou ředitelkou Asociace a focus group se zainteresovanými stranami z oblasti softballu. Na základě provedených analýz je v projektové části navrženo řešení pro efektivnější marketingovou komunikaci České softballové asociace.
dc.format 104 s. (177 273 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject marketing ve sportu cs
dc.subject softball cs
dc.subject Česká softballová asociace cs
dc.subject turnaje cs
dc.subject marketing communication en
dc.subject marketing in sport en
dc.subject softball en
dc.subject Czech Softball Association en
dc.subject tournaments en
dc.title Marketingová komunikace České softballové asociace
dc.title.alternative Marketing Communication of Czech Softball Association
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Šviráková, Eva
dc.date.accepted 2020-09-02
dc.description.abstract-translated The diploma thesis deals with the marketing communication of Czech Softball Association. Theoretical part of the thesis defines a term marketing communication or more precisely its integrated form, it describes which tools can be used. Then the theory occupies with marketing in sports environment, event and online marketing, but also with communication strategy. The practical part describes a current marketing communication of Czech Softball Association. This part also consists of researches such as questionnaire survey, individual interview with marketing director of the Association, and focus group with people involved in softball. Based on the analyses the project part suggests a solution for more efficient marketing communication of Czech Softball Association.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 56396
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2020-08-10


Files in this item

Files Size Format View Description
cigošová_2020_dp.pdf 2.677Mb PDF View/Open None
cigošová_2020_op.doc 144.5Kb Unknown View/Open None
cigošová_2020_vp.doc 152Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account