dc.contributor.advisor |
Dolínková, Olga
|
|
dc.contributor.author |
Cigošová, Nikola
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T10:58:03Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T10:58:03Z |
|
dc.date.issued |
2020-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/49216
|
|
dc.description.abstract |
Tato diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací České softballové asociace. Teoretická část práce definuje pojem marketingová komunikace, respektive její integrovanou podobu, popisuje, jaké nástroje využívá. Dále se zaobírá marketingem ve sportovním prostředí, event a online marketingem, ale také komunikační strategií. Praktickou část tvoří popis současné marketingové komunikace České softballové asociace a výzkumy v podobě dotazníkového šetření, individuálního rozhovoru s marketingovou ředitelkou Asociace a focus group se zainteresovanými stranami z oblasti softballu. Na základě provedených analýz je v projektové části navrženo řešení pro efektivnější marketingovou komunikaci České softballové asociace. |
|
dc.format |
104 s. (177 273 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
marketing ve sportu
|
cs |
dc.subject |
softball
|
cs |
dc.subject |
Česká softballová asociace
|
cs |
dc.subject |
turnaje
|
cs |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
marketing in sport
|
en |
dc.subject |
softball
|
en |
dc.subject |
Czech Softball Association
|
en |
dc.subject |
tournaments
|
en |
dc.title |
Marketingová komunikace České softballové asociace |
|
dc.title.alternative |
Marketing Communication of Czech Softball Association |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Šviráková, Eva |
|
dc.date.accepted |
2020-09-02 |
|
dc.description.abstract-translated |
The diploma thesis deals with the marketing communication of Czech Softball Association. Theoretical part of the thesis defines a term marketing communication or more precisely its integrated form, it describes which tools can be used. Then the theory occupies with marketing in sports environment, event and online marketing, but also with communication strategy. The practical part describes a current marketing communication of Czech Softball Association. This part also consists of researches such as questionnaire survey, individual interview with marketing director of the Association, and focus group with people involved in softball. Based on the analyses the project part suggests a solution for more efficient marketing communication of Czech Softball Association. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
56396
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2020-08-10 |
|