Marketingová komunikace České softballové asociace
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Marketingová komunikace České softballové asociace |
Autor: |
Cigošová, Nikola
|
Vedoucí: |
Dolínková, Olga
|
Abstrakt:
|
Tato diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací České softballové asociace. Teoretická část práce definuje pojem marketingová komunikace, respektive její integrovanou podobu, popisuje, jaké nástroje využívá. Dále se zaobírá marketingem ve sportovním prostředí, event a online marketingem, ale také komunikační strategií. Praktickou část tvoří popis současné marketingové komunikace České softballové asociace a výzkumy v podobě dotazníkového šetření, individuálního rozhovoru s marketingovou ředitelkou Asociace a focus group se zainteresovanými stranami z oblasti softballu. Na základě provedených analýz je v projektové části navrženo řešení pro efektivnější marketingovou komunikaci České softballové asociace. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/49216
|
Datum:
|
2020-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
56396
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet